جنبش‌های دانشجویی که از سال ۵۷ در دانشگاه‌های کشور شکل گرفته است، خود پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا بوده و این مهم در دانشگاه شهرکرد ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹ 28 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد، نهم اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی‌خواهان حامی مردم غزه در دنیا اظهار کرد: امیدواریم برگزاری اجتماعات و راهپیمایی‌ها در سراسر کشور و در دنیا منجر به یک انقلاب بشود تا نظام سلطه آمریکا و جنایت رژیم صهیونیستی خاتمه یابد.

وی با اشاره به شرکت کردن دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه شهرکرد در اجتماعات مختلف در این دانشگاه برای محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی افزود: همانگونه که بنیانگذار انقلاب فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد، با جانفشانی‌های شهدای دفاع مقدس، کربلا آزاد شد و سالانه شاهد پیاده‌روی پرشکوه اربعین حسینی هستیم.

پیرعلی جنایات رژیم صهیونیستی را نه تنها برای سایر کشورها، بلکه برای مهاجران و دانشجویان کشور استعماری خود نیز ادامه دار دانست و گفت: جنبش‌های دانشجویی که از سال ۵۷ در دانشگاه شکل گرفته است، خود پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا بوده و این مهم در دانشگاه شهرکرد ادامه دار خواهد بود.

در ادامه حجت‌الاسلام مالک حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز، روز فهمیدن شعار‌های توخالی بود که دنیای غرب به خورد عالم داد، قدرت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با شعار‌های پیشرفت، علم و تکنولوژی برای تمدنی که می‌خواستند به مردم جهان القا کنند، از مقدس‌ترین کلمات سوء استفاده کردند.

وی افزود: کشوری که حرف از آزادی بیان و دموکراسی می‌زند، بیش از ۷۰۰ پایگاه نظامی در دنیا دارد و ما امروز آمده‌ایم و در مقابل ظلم و استفاده از مقدس‌ترین کلمات توسط مستکبرترین قدرت‌های جهان ایستادیم.

حسنی ادامه داد: ما شاهد ظلم‌هایی هستیم که کشور‌های غربی و استانداردهایشان علیه جوامع انسانیت در دنیا در حال انجام هستند و در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و در کنار کودکان مظلوم غزه هستیم.

وی در پایان گفت: امروز دانشگاهیان نخبگان دانشگاهی به مردم سراسر جهان با حضور خود این پیام را خواهند رساند که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به دنبال قدرت و منافع خودشان هستند و ذره اهمیت برای مردم و انسانیت قائل نیستند.

به گزارش ایسنا، اجتماعات دانشجویی برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد و دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشگاه‌های استان، اقدامات این رژیم منحوس و قدرت‌های استکبار جهانی را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار