در اختتامیه جشنواره «امتنان» از جامعه کار و تولید استان ایلام که به مناسبت هفته کار و کارگر که با حضور استاندار برگزار شد از مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در راستای ایجاد محیط کار سالم و ایمن و کسب رتبه برتر کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار برتر در بین شرکت‌های استان تقدیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ 01 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در حاشیه این مراسم گفت: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت‌های صنعتی استان در خصوص تشکیل کمیته حفاظت فنی، اجرای برنامه‌های آموزشی، سلامت و معاینات طب کار و اجرای دستورالعمل‌های ایمنی کار، این شرکت به‌عنوان بهداشت‌کار برتر انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: التزام همگانی به قواعد و مقررات بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل و رعایت شایسته اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت‌پذیری کارکنان از مهم‌ترین عوامل در بهبود شاخص‌های HSE و کسب عنوان برتر در حوزه حفاظت فنی و بهداشت در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: این شرکت در اجرا و استمرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و آتش‌نشانی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل تلاش‌های قابل‌قبولی انجام داده و همواره سعی دارد با نگاه فرایندمحور، اهتمام به الزامات ایمنی و ارائه آموزش‌های هدفمند، این مهم را گسترش دهد.

نوریان با اشاره به اینکه مأموریت این شرکت باهدف تولید ایمن، پاک و پایدار بسیار خطیر است و نباید در اجرای آن سهل‌انگاری شود، گفت: استقرار منظم سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در این شرکت با سرلوحه قراردادن و تمرکز بر موضوعات بهداشت، ایمنی و آتش‌نشانی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، شرایط لازم برای بهبود، بهره‌وری و تعالی سازمانی فراهم آورده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار