استاندار مرکزی، با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه فرود بالگرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ 20 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، با صدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه فرود بالگرد را تسلیت گفت.

استاندار مرکزی با اشاره با آیه قرآنی وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، در این پیام آورده است: حادثه دلخراش و غم‌بار سقوط بالگرد و شهادت خادم‌الرضا(ع) رئیس جمهور خدوم و انقلابی، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان، مایه تألم و تأثر شدید شد.

 آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مغتنم که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود، همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا و خدمت به مردم گذراند و پاداش سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های خدمت و تلاش بی وقفه‌ی ایشان، چیزی جز نائل آمدن به فیض عظیم شهادت نبود.

 اینجانب به‌واسطه‌ی افتخار سال‌های متمادی شاگردی شهید عزیز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، شهادت می‌دهم که عدالت‌طلبی، ولایتمداری، اخلاص، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم و توجه به محرومین مهم‌ترین ویژگی ایشان در تمام طول عمر با برکتشان بود، او همواره به خادمی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) افتخار می‌کرد و قرار گرفتن در جایگاه‌ها و مسئولیت‌های عالی هیچ‌گاه باعث دگرگونی روحیات انقلابی و مردم‌داری این مجاهد خدمتگزار نشد.

استاندار مرکزی در این پیام، با عرض تسلیت این شهادت بزرگ در مسیر خدمت به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، مظلومین و آزادگان جهان و خاصه خانواده‌های معزز ایشان، گفته است: برای روح متعالی این شهدای عظیم‌الشأن، رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند رحمان مسئلت دارم.

 هر چند این داغ و ضایعه جانگداز بر دل ملت شریف ایران و امت اسلام سنگینی می‌کند، اما با عروج این خادم جمهور، به حول و قوه‌ی الهی مسیر پیشرفت و خدمت بی‌وقفه استمرار خواهد داشت و آن‌چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ اختلالی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید.

 بدون تردید ملت قدرشناس ایران یاد و نام شهید عالی‌مقام، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به‌ویژه خادمان صدیق مردم دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر صهیونیسم‌ستیز و انقلابی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی و ساده‌زیست تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار جهادی آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی را بزرگ خواهند داشت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار