کد خبر: ۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 08 March 2015

رئیس هیئت ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی استان البرز با بیان اینکه باید ورزش روستایی در این استان مورد توجه قرار گیرد، گفت: برای تحقق این امر خانه ورزش در روستاهای البرز راه‌اندازی می‌شود.

نادر سلیمانی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در امر ورزش باید تهیه و تامین امکانات سخت افزاری در دستور کار باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بزرگترین‌ طرح‌های کارشناسی شده و علمی بدون در اختیار داشتن امکانات سخت‌افزاری مانند فضاهای اختصاصی و آموزشی اجرایی نمی‌شود، اختصاص یک سالن و فضای ویژه برای این هیئت ضروری است.

وی با بیان اینکه باید برای بهبود امر ورزش در البرز از نیروهای متخصص و صاحب‌نظر بهره‌ کافی را برد، افزود: استفاده از تجربیات پیشکسوتان و صاحب نظران از جمله مهم‌ترین عوامل پیشرفت ورزش استان است که باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس هیئت ورزش روستایی البرز با اشاره به اینکه بانوان نقش مهم و اساسی را در جامعه ایفا می‌کنند، خاظرنشان کرد: باید نسبت به بهبود ورزش بانوان در استان از جمله ورزش روستایی اهتمام داشت.

سلیمانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجود در کشور شامل حوزه ورزش و هیئت‌های ورزشی نیز شده است، تصریح کرد: برای تامین منابع مالی خود باید از سرمایه بخش خصوصی و اسپانسرها استفاده کرد و متکی به دولت و منابع دولتی نبود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تغییر در نوع زندگی روستاها و رفتن به سمت و سوی تکنولوژی و ماشینی شدن نیاز است توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش روستایی انجام شود، گفت: حمایت از برگزاری مسابقات، جشنواره‌های ورزشی و بازی‌های بومی محلی از جمله عوامل کمک‌کننده و بهبود ورزش روستایی در استان است.

رئیس هیئت ورزش روستایی البرز با تاکید بر اینکه خانه ورزش در روستاهای البرز راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی نسبت به شناسایی تقویت ورزش در روستاها صورت گیرد و موجبات نشاط و تقویت ورزش در روستاها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار