مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری تجمع بزرگ رهروان زینبی در امامزاده یحیی(ع) ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 25 October 2015
به گزارش ابناک مازندران حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار از شهرستان ساری اظهار کرد: طرح بصیرت عاشورایی در امامزادگان استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از ابتدای ماه محرم در 300 بقعه و امامزاده مازندران در حال اجرا است، افزود: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری در دهه نخست ماه محرم در امامزادگان و بقاع متبرکه مجری این طرح اجرا شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: سازمان اوقاف به منظور جهت‌دهی به مراسم عزاداری و اجرای صحیح نیات موقوفات مرتبط، طرح‌ها و برنامه‌های متنوع و پرباری را با نام سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در 300 بقعه متبرکه مازندران اقامه شد، ادامه داد: «هیهات منا الذله»، شعار محوری برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی در مازندران بود که این شعار با حضور هیئت‌های مذهبی و عزاداری همزمان با سراسر کشور در روز عاشورا در امامزادگان سراسر استان طنین‌انداز شد که عزاداران نفرت و انزجار خود را از مصادیق ظلم، جور و استکبار یعنی اسرائیل و آمریکای جهان‌خوار اعلام کردند.
علیزاده از اجرای ویژه برنامه تجمع بزرگ رهروان زینبی در مازندران خبر داد و گفت: تجمع بزرگ رهروان زینبی فردا دوشنبه 4 آبان همزمان با روز 12 محرم و همزمان با سراسر کشور در 20 بقعه متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.
وی از اجرای مراسم استانی تجمع بزرگ رهروان زینبی در امامزاده یحیی (ع) ساری خبر داد و بیان کرد: این تجمع در راستای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی و قرارگاه حضرت سید الشهدا(ع) با سخنرانی آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار