مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از حضور هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری کشور چین به منظور آشنایی و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری استان قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 25 October 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم؛ امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: شهریور سال جاری جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی، استانداری و بخش خصوصی استان با هدف تبادل اطلاعات و تشریح فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرک‌های صنعتی قم به کشور چین سفر کردند.

وی با مهم برشمردن مذاکرات و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: در پی این سفر، بدون ایجاد وقفه هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری کشور چین به منظور آشنایی و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری معرفی شده وارد قم شده و طی بازدیدهای متعدد از شهرک‌های صنعتی و واحدهای آماده سرمایه‌گذاری خارجی بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه این هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری در قم حضور دارند اضافه کرد: طی جلسات مختلف بخش خصوصی و مسئولان مربوطه نیازها و برنامه‌های اجرایی و کاربردی دو طرف را مورد بررسی کارشناسی قرار می‌دهند و در روزهای آینده طی جلسه کارشناسی در شرکت شهرک‌های صنعتی قم نتایج سفر خود را جمع‌بندی خواهند کرد.

وی با اشاره به نتایج این‌ گونه بازدیدها و تعاملات مثبت دو طرف خاطرنشان کرد: مسئولان و بخش خصوصی تاثیرات این‌ گونه جلسات و بازدید‌ها را در تسریع تامین مواد اولیه، خرید کالا و حتی جذب و حضور سرمایه و کارشناسان این کشور در سطح صنعت استان به راحتی درک می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار