فرماندار جهرم گفت: مرکز دیالیز خیرساز 50 تختخوابی جهرم با اعتبار 11 میلیارد ریال در جهرم به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 26 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:علیرضا صحراییان بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه مرکز دیالیز خیرساز حاج مرتضی ابوطالبی که با حضور امام‌جمعه این شهر و رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم و برخی از مسئولان محلی انجام شد، با تقدیر از خیر این پروژه اظهار داشت: امروز در جهرم خیران حوزه سلامت بزرگ‌ترین خدمات را به دانشگاه و شهر کرده‌اند و من هیچ مجموعه‌ای از دانشگاه را به یاد ندارم که خیری به آن کمک نکرده باشد و این شهرستان در امر ورود خیران به این حوزه مورد تشویق وزیر نیز قرار گرفته است.

معاون استاندار فارس گفت: به‌یقین مرکز دیالیز جهرم که امروز افتتاح می‌شود با یک‌هزار و 200 مترمربع زیربنا و در دوطبقه و اعتبار 11 میلیارد ریال بعد از شیراز در این استان بی‌نظیر است و این‌ها زیرساخت‌های قطب درمانی شدن جهرم در جنوب کشور خواهد بود.

صحراییان افزود: بیمارستان 240 تختخوابی جهرم، مرکز درمان ناباروری این شهر و مرکز زایمان جهرم که امروز با اعتبار 30 میلیارد ریال کلنگ آن به زمین زده خواهد شد، نویدبخش خدمات مناسب به مردم در جنوب کشور است.

وی در پایان با تقدیر از خیران این حوزه بیان داشت: دولت و دیگر خیران نیز نسبت به تجهیز مراکز بهداشتی ما در این شهرستان کمک کنند تا شیرینی این پروژه‌ها به کام مردم دوچندان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار