کد خبر: ۱۱۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 27 October 2015

یک وهابی شیعه شده در اجتماع سوگواران حسینی در کرج گفت: توسل و عشق به ائمه اطهار(ع) بسیار شیرین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید شیرانی ظهر امروز در اجتماع بزرگ رهروان زینبی (س) که در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج برگزار شد اظهار داشت: حدود 4 سال از روی آوردنم به مذهب تشیع می گذرد که در این چهار سال عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت زهرا (س) برایمان از هر چیزی شیرین‌تر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران سربازی به کار تبلیغ به وهابیت می‌پرداخته است افزود: اولین برخوردش با آیات قرآنی در زمان دانشجویی در دانشکده علوم پزشکی کرمان بود.

این وهابی شیعه شده تأکید کرد: با دیدن آیات و روایات قرآنی بسیار دگرگون شده و تصمیم به تحقیق در خصوص مذهب شیعه گرفتم.

وی یکی از کتاب‌های مورد مطالعه خود را کتاب الغدیر علامه امینی(ره) بیان کرد و ادامه داد: در ابتدا با مطالعه این کتاب همه چیز برایم دروغ و بی معنی به نظر رسید و تصمیم گرفتم نقدی در راستای نوشته‌های این کتاب بنویسم.

شیرانی ادامه داد: اما قبل از آن کتابهایی را از اهل سنت دریافت کردم و پی بردم که تمام روایت‌های کتاب الغدیر درست عنوان شده است.

وی با تأکید بر اینکه وهابیت به غلط معتقد است شیعه نوعی ناپاکی در اسلام است بیان داشت: وهابیون نگاه و دید ما را نسبت به امامت، زیارت قبور ائمه(ع) و شهادت تغییر می‌دادند و با به کارگیری روش‌هایی بر افکار ما مسلط می‌شدند.

شیرانی با اشاره به اینکه وهابیت هدفی جز کشاندن مردم به سمت خود ندارد اظهار کرد: بسیاری از وهابی‌ها کم سواد هستند و نمی‌دانند چه خبر است اما تحصیل کرده‌ها دقیقا می‌دانند در کنارشان چه می‌گذرد.

وی ادامه داد: آن‌ها می‌گویند می‌خواهیم اسلام را مانند نانی پاک به جهان عرضه کنیم اما در حقیقت وهابیت قسمت ناپاک اسلام است.

شیرانی با اعلام اینکه با ایمان آوردن من و همسر و فرزندانم به مذهب شیعه سختی‌های بسیاری برای ما ایجاد شد،‌ گفت: در حال حاضر عشق به ولایت و ائمه اطهار(ع) از همه چیز برای ما شیرین‌تر است.

در ادامه این همایش با حضور یکی از مداحان اهل بیت (ع)، شرکت کنندگان در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) عزاداری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار