فرماندار خاتم با تاکید بر حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ١٣ آبان اظهار داشت: این راهپیمایی امسال باشکوهتر از سال های گذشته در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 28 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد زاده رحمانی  در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد با تسلیت ماه محرم الحرام و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: امروزه با هماهنگی و همگرایی که در جامعه ایجاد شده مناسبت های ملی و مذهبی باشکوه تر از سال های گذشته در همه جای کشور بخصوص استان و شهرستان ما برگزار می شود.

وی در ادامه تأمین امنیت در مراسم عزاداری ماه محرم را مهم خواند و اضافه کرد: این مراسم با امنیت کامل در استان و شهرستان خاتم برگزار شد که از تلاشهای نیروی انتظامی و همکاری اعضای شورای تأمین کمال تشکر را دارم.
در ادامه این نشست امام جمعه هرات با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار کردن راهپیمایی این روز گفت: خوشبختانه امروزه مسئولان کشور ما در همه رده ها به این امر اعتقاد دارند که ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از حقوق ملت یک اصل است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری گفت: شیطنت های آمریکا و همپیمانانش در منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست و آنان با حمله به کشورهایی نظیر سوریه، بحرین و یمن قصد نفوذ در خاک ایران را دارند.
وی افزود: شعار اصلی ما در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکاست و هیچگاه از این شعار دست نمی کشیم چون نمی توانیم جنایات این کشور را در حق ملت ایران فراموش کنیم.
درپایان جلسه هر یک از حاضرین جهت بهتر برگزار شدن مراسم فوق مطالبی را ارائه و در پایان مقررشد راهپیمایی از ساعت 10 صبح از میدان جمهوری اسلامی شروع و به مسجد جامع هرات ختم شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار