معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از گستردگی متوازن پروژه های تقاطع غیر هم سطح در مسیرهای پر تردد شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 02 November 2015
به گزارش  تابناک تبریز ، محبوب عبداله پور، با اشاره به تعداد پروژه های عمرانی شهرداری گفت: در 7 ماهه گذشته سال جاری، حدود 412پروژه عمرانی مصوب در سامانه آیتا به ثبت رسیده است.

وی افزود: مصوب بودن این پروژه ها، بدین معنی است که برای آن ها، اعتباری در بودجه سالانه منطقه درج شده و نقشه های اجرایی آن نیز از سوی منطقه، آماده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اضافه کرد: مهم ترین نکته ای که با رجوع به سامانه آیتا و در مورد پروژه های عمرانی به نظر می رسد، این است که پروژه ها، در سطح شهر، توزیعی متوازن دارند و این نکته، نشان می دهد که شهرداری تبریز برای توسعه همگن شهر اهمیت ویژه ای قائل است.

عبداله پور درادامه، به پروژه های تقاطع‌های غیرهم سطح پرداخت وگفت: در شش ماهه اول سال، 4پروژه پل روگذرمیدان راه آهن، روگذر حمید، روگذر شهید پاشایی درمسیروادی رحمت و تعریض پل روگذر آجی چای به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: 8پروژه تقاطع غیر هم سطح نیز در حال اجرا هستند که پروژه های میدان آذربایجان، تقاطع آخونی، دور برگردان شمس در چایکنار، گلپارک، جانبازان، طرح شبدری ائل گلی، طرح شبدری خاوران و امتداد افلاک نما به دروازه تهران از آن جمله اند.

معاون فنی عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: دو پروژه دیگر هم بر اساس ابلاغیه معاونت به مناطق درمهرماه، به مناقصه گذاشته می شود که شامل اتصال بلوار دکتر حسابی به اتوبان کسایی و رو گذر در تقاطع بلوار دیزل آباد و خیابان رسالت می باشد.

عبداله پور، در بخش دیگری از سخنان خود، بر افزایش تعداد و اهمیت این پروژه نسبت به سال قبل، تاکید کرد و عنوان نمود: علیرغم وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، شهرداری تبریز توانسته با مدیریت هوشمندانه منابع مالی نقدی و غیرنقدی، پروژه های عمرانی خود را به حالت فعال نگه دارد و این در حالی است که دیگر شهرهای کشور، از لحاظ اجرای پروژه های عمرانی، در رکود بسر می برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :