رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار از نجات جان پیرزن مرگ‌مغزی در این بیمارستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیمار با صحت کامل و هوشیاری ترخیص شده است.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 04 November 2015
مصطفی قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خانم گل‌ابرو دلفان‌آذری پیرزن 81 ساله کلاردشتی روز دوازدهم مهرماه امسال در منزل دچار سکته شدید مغزی شد.

وی افزود: فرزندان وی در دقایق اولیه پیرزن را به مرکز درمانی کلاردشت رسانده و بعد از آن بیمار به بیمارستان چالوس منتقل شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمار نیاز به رسیدگی ویژه داشته و ضریب هوشی دو درصد داشت، فرزندان این بیمار با مراجعه به بیمارستان فریدونکنار روند درمانی وی را ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه شهریار نامدار متخصص جوان مغز و اعصاب این بیمارستان معالجه وی را پذیرفت، تصریح کرد: این متخصص جوان مغز و اعصاب شرایط این بیمار را نادر دانست.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: این پیرزن با توجه به اینکه دیابت، چربی خون، فشار و بیماری قلبی داشت با افت هوشیاری و کاهش حرکت پای چپ همراه بوده و همه تلاش خود را برای بهبودی وی انجام دادیم، و به لطف خدا علی‌رغم اینکه فکر نمی‌کردیم موفق شویم، بهبود حاصل شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با اشاره به اینکه پیرزن 81 ساله کلاردشتی طی درمان به خونریزی ثانویه‌ای نیز دچار شد، افزود: اقدامات بعد از سکته به بهترین نحو برای این بیمار انجام شد.

محمدرضا بیگ‌محمدی فرزند این پیرزن نیز در این باره بیان داشت: مادرم هرساله در ایام محرم هیئت عزاداری برپا می‌کند و مطمئنا لطف خدا و امام حسین (ع) شامل حال ما شده که ایشان در کنار ما حضور دارد.

وی گفت: ایشان مادر دو جانباز و آزاده دفاع مقدس نیز هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار