نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:
گزارش خسارت های سیل ایلام به مقام معظم رهبری ارائه می شود.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: گزارش خسارت های سیل ایلام به مقام معظم رهبری ارائه می شود.

خبرنگار مهر گزارش داد، حجت الاسلام عبدالحسین معزی صبح چهارشنبه در دیدار به امام جمعه ایلام و استاندار ایلام اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نخستین فرصت بنده را مامور کردند تا پیام تسلیت و دلجویی معظم له را به مردم استان و به ویژه آسیب دیدگان این واقعه طبیعی ابلاغ کنم.

وی بیان داشت: علاوه بر این، قرار است گزارش کاملی از مشکلات مردم را خدمت رهبری ارائه دهیم تا تصمیمات مقتضی برای سرعت بخشی به امدادرسانی اتخاذ شود.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با گزارشی که به خدمت مقام معظم رهبری اعلام می کنیم از این پس برای عمران و آبادانی این استان به ویژه توسعه زیر ساخت ها به استان ایلام توجه ویژه ای شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۳۳ مورد از ۴۴ مورد حوادث طبیعی دنیا در ایران اتفاق می افتد، گفت: آمادگی تمامی ارگان و فراهم کردن امکانات مقابله از مهمترین موارد برای خدمات رسانی به مردم است.

حجت الاسلام معزی اظهار داشت: سیل ویرانگر اخیر در استان ایلام به ویژه در ایلام دل همه مردم ایران را به درد آورد و خسارتهای جبران ناپذیری در پی داشت و خوشبختانه در حادثه سیل ایلام تمام مسئولان در همان اویل وقوع سیل در کنار مرم بودند و به مردم خدمات رسانی کردند.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار با بیان این که سیل اخیر خسارت های سنگینی را به ویژه در بخش زیر ساخت ها به استان ایلام وارد کرد، گفت: هر چند که این سیل خسارت های زیادی را به استان وارد کرد اما خوشبختانه مسئولان با بسیج تمام امکانات در کنار مردم درهنگام بروز این حادثه بودند.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام هم گفت: در سیل اخیر در برآورد اولیه ۲۵ هزار خانه دچار آسیب شدند، اما از این میان ۳۰۰ خانوار نیاز به کمک و مساعدت فوری دارند.

هم چنین احمد کرمی مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: در طول ۷۲ ساعت، ۳۲۵ میلی متر باران در ایلام بارید و این سیل باعث شد که بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این سیل کم سابقه به بخش زیربنایی استان خسارت وارد شده است.

وی بیان داشت: ۱۰۸ روستای استان نیز در این حادثه طبیعی متحمل خسارت های فراوان شده و ۲۵ هزار واحد مسکونی در این سیل ویرانگر دچار خسارت جزئی و کلی شده اند.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر صبح امروز وارد فرودگاه شهدای ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام قرار گرفت./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار