مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خبر داد؛
عزیزخانی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه باید تصویر گرفته شده از سه پاره های خود بر اساس کتاب هایی که چینش کرده اند را تا 25 آبان به آدرس الکترونیکی mosabegat@ardabilpl.ir ارسال کنند.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 04 November 2015
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری مسابقه ادبی و هنری «هایکو کتاب» خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و بیست و سومین دوره تکریم کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی برگزاری میشود، افزود: "هایکو کتاب" نوعی شعر کوتاه سه پاره (سه مصرع) است که بر اساس چینش سه کتاب بر روی هم ساخته می شود و به صورتی ساده، لطیف و عمیق مفاهیمی جالب را بیان میکند بطوریکه برای مطالعه اشعار کافیست عنوان کتاب ها را از بالا به پایین با کمی تأمل مطالعه کنید.

وی ادامه داد: هایکو، هنری ابتکاری است که برای اولین بار در ژاپن طرح شد و سپس با توجه به زیبائی و وسعت کاربرد آن، در کشورها و حوزه های مختلف هنری و ادبی مطرح شد.

عزیزخانی خاطرنشان ساخت: شرکت کنندگان در این مسابقه باید تصویر گرفته شده از سه پاره های خود بر اساس کتاب هایی که چینش کرده اند را تا 25 آبان به آدرس الکترونیکی mosabegat@ardabilpl.ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان آزاد است، تصریح کرد: به سه اثر برتر، در مراسم بزرگداشت هفته کتاب استان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار