با حضور استاندار همدان دو طرح بومی‌سازی شده خودروی الکتریکی خورشیدی یوشیتا و ربات پرنده در نمایشگاه بین‌المللی همدان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 06 November 2015
با حضور استاندار همدان دو طرح بومی‌سازی شده خودروی الکتریکی خورشیدی یوشیتا و ربات پرنده در نمایشگاه بین‌المللی همدان رونمایی شد.

به گزارش فارس؛محمدناصر نیکبخت در مراسم رونمایی از دو طرح بومی‌سازی شده در نمایشگاه بین‌المللی همدان با اشاره به این طرح‌ها اظهار داشت: ابتدا باید برای بومی‌سازی این طرح‌ها از این دانشمندان جوان و خانواده آنها تقدیر کنم.

وی افزود: در کنار آنها نیز به دانشگاه بوعلی تبریک می‌گویم که اینچنین با حمایت و آموزش خود، زمینه‌ساز رشد علمی استان شده است.

استاندار همدان نیاز را اصلی‌ترین انگیزه برای اختراع عنوان کرد و گفت: کشورهای صاحب علم در دنیا به تناوب نیاز خود به اختراع دست یافته‌اند.

نیکبخت ادامه داد: کشور ما سالهاست که از تحریم‌های ظالمانه سخت دچار مشکل شده بود اما همین تحریم‌ها توانست چنین دانشجویانی را پرورش دهد و چنین طرح‌هایی بومی‌سازی شود.

وی اضافه کرد: این دو طرح امروز بر اساس نیاز کشور به این مرحله رسیده و نام استان را در کشور سربلند کرده است.

استاندار همدان بیان کرد: خوشبختانه مردم همدان از هوش بالایی برخوردار هستند و این اختراعات گواهی بر این مدعاست.

وی افزود: خوشحالیم که امروز در استان دو طرح عظیم علمی رونمایی شد و خودروی الکتریکی خورشیدی یوشیتا و ربات پرنده برگ زرینی در تاریخ علمی این استان خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار