مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان کل عملکرد سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری در سال جاری را 5.5 میلیارد تومان دانست و گفت: این سازمان 4.2 دهم میلیارد تومان از شهرداری‌های مناطق چهارگانه طلب دارد.
کد خبر: ۱۲۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 07 November 2015
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان کل عملکرد سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری در سال جاری را 5.5 میلیارد تومان دانست و گفت: این سازمان 4.2 دهم میلیارد تومان از شهرداری‌های مناطق چهارگانه طلب دارد.

به گزارش فارس؛احسان صباغ در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان درخصوص مطالبات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان، اظهار داشت: مجموع مطالبات سازمان حمل و نقل ترافیک از مناطق چهارگانه شهرداری همدان در سال گذشته 2 تا 2.3 میلیارد تومان بوده است که در زمان خود یکسری ملک‌ها با قیمت کارشناسی به سازمان واگذار شد.

وی کل عملکرد سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری در سال جاری را 5.5 میلیارد تومان دانست و ادامه داد: این سازمان 4.2 میلیارد از شهرداری‌های مناطق چهارگانه طلب دارد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان از شهرداری منطقه 3 همدان انتقاد کرد و با بیان اینکه 50 روز پیش برای این شهرداری صورت وضعیت ارسال کردیم اما تاکنون جوابی ارسال نکرده، افزود: اگر سازمان حمل و نقل ترافیک حداقل فعالیت را انجام ندهد جان انسان‌ها به خطر می‌افتد چرا که تجهیزات ترافیکی ارتباط مستقیمی با سلامت و فرهنگ ترافیکی جامعه دارد.

صباغ با بیان اینکه تاکنون 40 میلیون تومان از سوی شهرداری‌های همدان برای سازمان حمل و نقل و ترافیک واریز شده، بیان کرد: سازمان فعالیت‌های خاص خود را در چهارچوب و اساسنامه انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک دیگر جوابگوی بدهکاری‌ها نیست، افزود: شهرداری‌ها به جای طلب به سازمان زمین داده‌اند و زمانی که مراجعه‌کننده برای خرید زمین می‌آید شهرداری به جای خرید زمین از سازمان به خریدار می‌گوید به شما ملک بهتری می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان ادامه داد: اگر به این شکل ادامه پیدا کند کار به کندی پیش می‌رود و به آرمان‌های سازمان نمی‌رسیم.

صباغ در ادامه درخصوص افزایش تصادفات، افزود: طبق آمار راهور همدان در تمام تصادفات کاهش اما تصادفات فوتی موتورسیکلت افزایش داشته است.

وی درخصوص اقدامات فرهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک، بیان کرد: هرگونه فعالیت فرهنگی از سوی تمام سازمان‌های تابع شهرداری باید زیر نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی باشد که در این راستا سازمان حمل و نقل و ترافیک نشر کتابچه‌ای برای گروه سنی ابتدایی و متوسطه را در برنامه دارد.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری همدان یکی دیگر از اقدامات فرهنگی این سازمان را آموزش روزانه 80 دانش‌آموز در پارک ترافیک دانست و ادامه داد: شش دستگاه خودرو آموزشی نیز در پارک ترافیک برای آموزش دانش‌آموزان وجود دارد.

صباغ در خصوص وضعیت نامناسب لباس پارکبان‌های همدان بیان کرد: تا یک ماه آینده تمام پارکبان‌ها ساماندهی می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار