امام جمعه شهر محمود آباد نمونه:
دشمنی با آمریکا تعطیل بردار نیست و نسل امروز هم همین شعار را با قدرت سر داده و به نسل های دیگر نیز انتقال می دهند.
کد خبر: ۱۲۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 07 November 2015
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد نمونه؛ حجت الاسلام و المسلمین فرهاد سماواتی امام جمعه شهر محمود آباد نمونه در تجمع استکبار ستیزی روز سیزده آبان که در مزار شهدای این شهر برگزار شد اظهار داشت: سیزده آبان روزی است که قبل از انقلاب اسلامی رقم خورده و یادآور تبعید تاریخی حضرت امام خمینی(ره) از عراق به ترکیه می باشد.

وی ادامه داد: در سال 57 و در چنین روزی رژیم شاهنشاهی تعدادی زیادی از دانش آموزان را کشتار کرد و همین دانش آموزان و دانشجویان یک سال بعد در همین روز لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

سماواتی با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک ماست افزود: سیزده آبان از وقایع مهم کشور محسوب می شود که می توان از آن به انقلاب دوم  نام برد چرا که اهمیت آن از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر نیست.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه ضمن تاکید بر شعار مرگ بر آمریکا گفت: یک جمله تاریخی که تکلیف همه ما را روشن می کند بیان کرد، همان جمله ای که امام فرمود"اگر در آمریکا و در تمام بام های آنان پرچم لاالا اله الله و الله اکبر به احتزار در بیاید نباید شما دست از گفتن مرگ بر آمریکا بکشید.

سماواتی تصریح کرد: امام(ره) شعار مرگ بر آمریکا دادند، نسل انقلاب این شعار را ادامه دادند، نسل جنگ هم همین شعار را سر دادند و نسل امروز هم همین شعار را با قدرت سر داده و به نسل های دیگر نیز انتقال می دهند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه اضافه نمود: در شرایطی که رهبر ایران اسلامی و جانشین خلف و شایسته امام (ره) شعار مرگ بر آمریکا می دهد برخی هم برای آمریکا دست بر سینه می گذارند و گمان می کنند ملت بی بصیرت است و آنها را نمی بینند در حالی که مردم در دامن انقلاب پرورش یافته اند و دست اینگونه افراد را رو می کنند.

وی با بیان اینکه اگر سال جاری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی نامیده نمی شد ملت اجازه هیچ گونه تعامل با آمریکا را به برخی ها نمی داد،گفت: آمریکا بزرگترین دشمن ماست و جنایات های زیادی علیه اسلام و بشریت انجام داده است و سند جنایاتش در مقابل چشمان ما قرار دارد همین شهدایی که در جنگ با استکبار شهید شدند و امروز در شهر و روستاهای کشور آرمیده اند.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه با بیان اینکه دشمنی با آمریکا تعطیل بردار نیست گفت: برخی ها در جریان مذاکره دست دوستی به سمت آمرکیا درازکرده اند در حالی که آمریکا جنایتکار بزرگ تاریخ با دستان پولادی در فکر نابودی انقلاب اسلامی است و باید بداند مردم ایران مردمی بصیر و هوشیار هستند و نمی گذارند چنین اتفاقی رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار