استاندار خوزستان گفت: آموزش ها در بخش های مختلف به دانش آموزان باید توسط هنر و اجرای تئاتر منتقل شود.
کد خبر: ۱۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 08 November 2015
عبدالحسن مقتدایی یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان خوزستان در محل سرسرای جلسات استانداری خوزستان بیان کرد: از اصحاب هنر تعهدی گرفته شود که در قالب تئاتر، آموزش در بخش های مختلف را به دانش آموزان و خانواده آنان منتقل کند؛ هنر می تواند آموزش ها را زیباتر به دانش آموزان ارائه دهد.

وی بیان کرد: با کمک تئاتر و هنر می توان تمام موضوعات و آموزش های مربوط به دانش آموزان را در بخش های مختلف ارائه داد.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مواد مخدر در خوزستان در امسال بیان کرد:در برگزاری رزمایش مواد مخدر از جمعیت حدود یک میلیون نفری دانش آموزی استان کمک گرفته شود.

مقتدایی در ادامه با بیان اینکه برای تکمیل پروژه های ورزشی ویژه دانش آموزان با اداره کل نوسازی مدارس خوزستان همکاری شود افزود: در شورای برنامه ریزی خوزستان برای تکمیل پروژه های ورزشی دانش آموزان اعتبارات لازم تامین شود.

وی اظهار کرد: سازمان بهزیستی خوزستان دانش آموزانی را که نیاز به استفاده از سمعک و عینک دارند و قدرت مالی ندارند شناسایی و یاری کند.

استاندار خوزستان همچنین با تاکید بر شناسایی دانش آموزانی که استعداد ورزشی دارند بیان کرد: دانش آموزانی که در خوزستان در یک رشته ورزشی با استعداد و نخبه هستند شناسایی و به هیات های ورزشی معرفی شوند.

وی گفت: تا سه ماه آینده نتیجه شناسایی دانش آموزان با استعداد ورزشی خوزستان تهیه و تحویل استانداری داده شود.

مقتدایی با اشاره به آماری که از سوی آموزش و پرورش خوزستان در بحث روند صعودی آمار ابتلای دانش آموزان به دو بیماری دیابت و آسم گفت: باید دلیل بروز این دو بیماری در بین دانش آموزان خوزستانی بررسی شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: بررسی دلیل این دو بیماری در بین دانش آموزان باید در قالب یک طرح پژوهشی ارزیابی شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار