مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت پالایش نفت تبریز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۲۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 10 November 2015
به گزارش  تابناک تبریز، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز در مراسم اختتامیه این رقابت ها گفت: شرکت پالایش نفت تبریز ارزش‎هایی را به‌‎صورت مکتوب برای خود تعیین و نصب‎ العین قرار داده که یکی از مهترین فرازهای این ارزش‌ها نیز احترام و اعتقاد به فرهنگ بومی و ملی و بالاتر از این‌‎ها فرهنگ قرآن و اخلاق اجتماعی است.
محمدباقر دخیلی، ادامه داد: مایه مباهات است که اکثر خانواده‎های پالایشگاه نفت تبریز با قرآن مأنوس هستند و همواره در دوره‏‎های پیشین نیز حضور یافته و رتبه‎‏های درخشانی را کسب کرده‎اند و فراتر از کسب رتبه در سایه فرهنگ ناب قرآن متخلص و متعهد به اخلاق نیکوی قرآنی شده‌‎اند.
رئیس روابط عمومی واموربین‏‌الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: به نفرات اول تا سوم هر رشته در این دوره جوایز نفیسی اهدا و نفرات اول به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات که باحضور برترین‌های شرکت پخش، پالایش و نفت استان های اردبیل، زنجان آذربایجان غربی و شرقی، اعزام شده و منتخبین این مرحله نیز به مسابقات نهایی که به‌صورت کشوری اعزام می‌شوند.
وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات عمل به رسالت دینی و همچنین تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نشر و گسترش فعالیت‌های قرآنی، حفظ همگانی و تدبر در قرآن و همچنین ترویج فعالیت‌های قرآنی ‌بین خانواده‌های ایرانی است.
مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت پالایش نفت تبریز با حضور داوران کشوری و استانی و 333 نفر از پرسنل و خانواده های این شرکت برگزار شد.
این رقابت ها در رشته‌های حفظ اجزاء قرآن کریم، صحیح‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، نهج‌البلاغه، اذان ویژه آقایان، مفاهیم قرآن (تفسیر سوره لقمان و یس) و عترت (امام‌شناسی) برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :