جانشین استاندار کرمانشاه در پدافند غیرعامل گفت: باید قبول کنیم در پدافند غیرعامل در ابتدای کار هستیم.
کد خبر: ۱۲۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 11 November 2015
جانشین استاندار کرمانشاه در پدافند غیرعامل گفت: باید قبول کنیم در پدافند غیرعامل در ابتدای کار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، جعفر همتی در مراسم تجلیل از فعالان پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که امروز (20 آبان) برگزار شد، اظهار کرد: باید قبول کنیم در پدافند غیرعامل در ابتدای کار هستیم و وقتی مشکلی رخ می‌دهد می‌فهمیم چقدر آسیب پذیر هستیم.

وی ادامه داد: هنوز وقتی سیلاب و آبگرفتگی معابر رخ می‌دهد و از قبل هم اعلام شده باز نمی‌توانیم خوب اوضاع را مدیریت کنیم.

به گفته مشاور عالی استاندار کرمانشاه اگر حادثه طبیعی و یا غیرطبیعی در استان رخ دهد، به سختی می‌توانیم آب، برق و نان مردم را تامین کنیم.

همتی با اشاره به اینکه باید در استان مرزی مانند کرمانشاه با کمک پدافند غیرعامل مشکلات را به حداقل برسانیم، عنوان کرد: باید در شهر و استان ما همه چیز پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد.

وی تصریح  کرد: مصم هستیم پدافند غیرعامل را در استان اجرایی کنیم و دو سال است که وارد این عرصه شده ایم، اما باید بیشتر پیگیری کنیم.

جانشین استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ایران در حوزه پدافند عامل از ابر قدرت‌های منطقه است، تاکید کرد: باید در پدافند غیرعامل هم پیشتاز باشیم و نگذاریم یک وجب از خاک ما دچار آسیب شود.

همتی با بیان اینکه ما مسئولین وظیفه داریم از مردم، انقلاب و نظام حفاظت کنیم، یادآور شد: یکی از شیوه‌های حفاظت از مردم پدافند غیرعامل است.

 رضا محمودیان مدیرکل پدافندغیرعامل استان کرمانشاه نیز از روند خوب اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در استان یاد کرد و افزود: کارها بر اساس روال خود پیش می‌رود و در این حوزه جزو استان‌های فعال هستیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در شهرستان‌های استان هم فعال است، عنوان کرد: 12 کارگروه تخصصی هم در استان برای پدافند غیرعامل فعال است و 610 نفر نیز عضو فعال در شورای پدافند غیرعامل استان داریم.

در پایان این مراسم از 33 نفر از فعالان عرصه پدافندغیرعامل در حوزه فرمانداران، اعضای شورای پدافند غیرعامل، دستگاه‌های مختلف و رسانه‌ها تقدیر شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار