رئیس کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران خبر داد
رئیس کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران گفت: هزار و 700 مقاله به کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران ارسال شده است.
کد خبر: ۱۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 12 November 2015
مهدی وطن‌پرست در بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با محوریت صنعت غذا و پژوهش‌های کاربردی که در هتل مشهدطرقبه برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، اظهار کرد: این دانشگاه پس از 26 سال فعالیت توانسته است نقش موثری در پیشبرد اهداف وزارت علوم ایفا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان عنوان کرد: بیش از 23 هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا کارشناسی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و بالغ بر پنج هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی از فعالیت 200 عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان خبر داد و افزود: این دانشگاه با داشتن 55 هزار متر مربع فضای آموزشی بیش از سرانه مورد انتظار در سند 1404 امکانات برای دانشجویان فراهم کرده است.

وطن‌پرست تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان دارای 60 رشته فعال شامل پنج رشته در مقطع دکترای تخصصی، 22 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 33 رشته در سطح کارشناسی و 65 آزمایشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با بیان اینکه در تلاشیم بخش قابل توجهی از هزینه‌های خود را از تحقیقاتی که می تواند منجر به تولید ثروت شود کسب کنیم، گفت: در این راستا امسال باید 16 درصد درآمد خود را از روشی غیر از جذب شهریه تامین کنیم.

این مسئول در ارتباط با همایش ملی علوم و صنایع غذایی، عنوان کرد: 12 محور از جمله روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی و نیز پایش کیفیت در این صنایع، غنی سازی مواد غذایی و جایگزین‌های طبیعی در این همایش بررسی می شود.

وی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 700 مقاله در فراخوانی به دبیرخانه رسیده است که از میان ‌آنها هزار مقاله در قالب پوستر و 60 مورد در هشت نشست تخصصی ارائه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار