کد خبر: ۱۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 13 November 2015

فرماندار به همراه دیگر مسئولان شهرستان ساوجبلاغ روز پنج شنبه با حضور در روستای محروم قاسم گرجی این شهرستان شمکلات روستاییان را بررسی کردند.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست با ساکنان روستای قاسم گرجی ضمن شنیدن اظهارات روستاییان در خصوص کاستی ها، گفت: در این روستا به مساحت 250 هکتار جمعیتی حدود دوهزارو250 نفر زندگی می کنند که در سال های گذشته با مشکلات عدیده ای مواجه بودند.

وی بیان داشت: جاده دسترسی این روستا بطول 200متر به تازگی با ختصاص اعتبار توسط اداره راه و شهرسازی بازسازی شده است .

پالیزگیر گفت:مشکل مخابراتی این روستا در مدت 3 ماه مرتفع شده و گازرسانی به این روستا ازطریق کمیسیون حفاری در حال پیگیری است.

فرماندار ساوجبلاغ همچنین از آسفالت 4 خیابان اصلی این روستا با اعتباری بالغ برسه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد وعنوان کرد:پیگیر طرح هادی و الحاق بخشی از اراضی حاشیه ای به بافت روستا خواهیم بود.

وی افزود: مردم روستا باتشکیل تعاونی 250نفری می توانند از ظرفیت ایجادشده نهایت استفاده رابرده وباکمترین سود وبهره از وام مناسب برای ایجاد اشتغال خود اقدام کنند.

پالیزگیر همچنین خواستار آموزش افراد روستا توسط مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیرمترقبه شد.

فرماندارساوجبلاغ دربخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد وافزود:حضور ومشارکت حداکثری درانتخابات مهم است وهر چه این مشارکت بیشتر باشد،علاقمندی مردم را به نظام رانشان می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار