دیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:
کد خبر: ۱۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 11 March 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: با شروع زمان توزیع میوه شب عید هموطنان ضمن تقویت نظارت بر نحوه توزیع ، با هرگونه تخلف غرفه داران و توزیع کنندگان برخورد جدی خواهد شد.

محمد محمدی در حاشیه نشست آموزشی طرح تنظیم بازار با حضور مباشران و ناظران بر امر توزیع میوه شب عید هموطنان استان تهران اظهار داشت: امسال شرایط توزیع میوه با سال گذشته تفاوت اساسی دارد و متولی توزیع میوه شب عید برعهده جهاد کشاورزی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم بر عملکرد همه مسوولان و دست اندرکاران نظارت دقیق دارند، افزود: مسوولان و غرفه داران نیز بایستی با دقت بیشتری بر روند تهیه و توزیع میوه شب عید نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه قیمت میوه های قابل توزیع در ایام تعطیلات نسبت به سال گذشته متفاوت خواهد بود، تصریح کرد: این موضوع زمینه ساز ورود افراد سودجو و بوجود آمدن اختلال در نحوه توزیع خواهد شد وغرفه داران باید با آگاهی کامل مراحل توزیع را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

محمدی گفت:غرفه داران و ناظران توجه داشته باشند با درنظرگرفتن قیمت های اعلامی و مصوب سیب کیلویی 2700 تومان و پرتغال 2900 تومان، میوه های سالم و با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند و در ادامه این روند اعتماد مردم را نسبت به دستگاههای اجرایی جلب کنند.

وی افزود: طبق قانون، نظارت بر حسن اجرای این طرح برعهده متولی توزیع میوه که جهاد کشاورزی است و از این طریق درهرغرفه دو فرد ناظر حضور دارد و برای اطلاع مردم با نصب بنر و تراکت و درج قیمت ها جلوی برخی سواستفاده ها گرفته خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: هرگونه کم فروشی، گران فروشی و عدم ارایه فاکتور خرید به مشتریان از سوی غرفه داران تخلف محسوب و برخورد خواهد شد و دست اندرکاران باید توجه داشته باشند که در این مکان ها هیچگونه میوه دیگر نباید توزیع شود.

طرح توزیع 4500 تن میوه شب عید (سیب و پرتغال) هموطنان درسطح استان تهران در 200 مرکز و از روز 23 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار