فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع)همدان گفت:دشمنان درفتنه جنگ تحمیلی، فتنه سال 78وفتنه سال88 نقش داشتند و اکنون نیزفتنه جدیدنفوذ را در سردارند.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳ 16 November 2015
فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) همدان گفت: دشمنان در فتنه جنگ تحمیلی، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 نقش داشتند و اکنون نیز فتنه جدید نفوذ را در سر دارند.

به گزارش فارس ازهمدان،سردارغلامعلی ابو‌حمزه درمجمع عالی بسیج استان همدان باگرامیداشت یاد وخاطره سید وسالار شهیدان در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: باید برای بهره بردن ازدو ماه محرم و صفر تلاش کنیم چراکه به فرموده رهبرکبیر انقلاب «ما هرچه داریم ازمحرم و صفراست».

وی با اشاره به فرموده رهبرمعظم انقلاب که دربحث عاشورا سه نکته عبرت‌های عاشورایی، اخلاق عاشورایی و درس‌های عاشورایی رابایدمدنظرقرار داد، گفت:عبرت‌های عاشورایی ازاخلاق و درس‌های عاشورایی مهمتر وعمیق‌ تر است.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) در همدان با اشاره به تشییع پیکر چند شهید مدافع حرم در استان ادامه داد: حضور شهدای مدافع حرم و شهدای جاوید‌الاثر در استان عطردل‌انگیز شهید و شهادت را در جای جای استان جاری و ساری کرد و دل‌های مشتاقان رابه این وادی سوق داد.

*پیگیری بحث اقتصاد مقاومتی از طریق بسیج

وی بررسی وپیگیری چندنکته اساسی تا پایان سال از طریق مجمع بسیج استان و مسئولان را خواستار شدو افزود:اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در دیدار هفته گذشته ایشان با اساتید دانشگاه‌ها نیز بازگو شد که باید دردستور کارمجمع بسیج قرار گیرد.

ابوحمزه بابیان اینکه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در مجمع بسیج بودجه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد:سال گذشته 16میلیارد تومان بودجه دربحث مقاومت اقتصادی توسط بسیج سازندگی اختصاص یافت و امسال نیز 25 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

وی به ایجاد اشتغال در بسیج به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یاد‌آور شد: سال گذشته با نظرات و همت بسیج 2 هزار و 200 نفر شغل ایجاد شد.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین (ع) همدان با تأکید بر اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی اعضا نظرات و پیشنهادات خود را به فرماندهی نواحی ارائه دهند، این مهم را یکی از ضروریات عنوان کرد.

*استکبار‌ستیزی از مسائل مهم در بسیج

وی اظهار کرد: استکبار‌ستیزی از دیگر مسائل مهم دربسیج است چرا که فضایی درکشور ایجاد شده و برخی افراد منفعل، ساده‌اندیش و یا مغرض به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه باید جنایات آمریکا به طور کامل برای همگان به ویژه جوانان تبیین شود، خاطر‌نشان کرد: تبیین اهداف فتنه، فتنه‌گران و پدر‌خوانده‌های فتنه نیز از دیگر موضوعاتی است که باید نسبت به آن حساس بود.

وی اظهار کرد: در صورتی که این مسائل توسط بسیجیان تبیین نشود برخی افراد در استان اقدام به تجلیل از این افراد می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان فتنه را در چهار مقطع مطرح کرد و تصریح کرد: دشمنان در فتنه هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه سال 78 و فتنه سال 88 نقش داشتند و اکنون نیز فتنه جدید «نفوذ» را در سر دارند.

*فتنه نفوذ در مسئولان، مردم ونخبگان ایران اسلامی در سر دشمنان

وی ادامه داد: فتنه «نفوذ در مسئولان» در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، فتنه «نفوذ در مردم» از طریق ایجاد یأس و ناامید نسبت به نظام و مسئولان و فتنه «نفوذ در نخبگان» از طریق وابستگی آنان به افکار و اندیشه‌های الحادی مد نظر دشمن است که باید در این خصوص آگاه‌سازی و تبیین شود.

ابوحمزه خواستار تبیین ابعادشخصیتی امام خمینی (ره) شد و بیان کرد:دشمنان به شدت به دنبال تحریف شخصیت رهبر کبیر انقلاب هستند و درنظر دارندبا زدن شخصیت امام خمینی(ره)اساس انقلاب، ارکان نظام و ولی فقیه راهدف بگیرند.

وی با بیان اینکه هر یک از بسیجیان باید نیرو‌ی اثرگذار در دفاع از انقلاب باشند، در ادامه به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: با تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همه دلباختگان نظام و ولی فقیه در صحنه حضور خواهند یافت و با رقابت سالم و در چارچوب قانون باید سلامت و امنیت انتخابات نیز تبیین شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه با تبیین معیار‌ها و ملاک‌های افراد اصلح در انتخابات، مسیر موفق را در پیش خواهیم گرفت، تصریح کرد: باید اقشار مختلف مردم را با ایجاد بستر‌های لازم به سمت آگاهی وشناخت افراد اصلح در انتخابات سوق داد.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: پنجشنبه 28 آبان‌ماه اربعین سردار همدانی در مصلای نماز جمعه برپا خواهد شد و از29آبان ماه تا پنجم آذرماه نیز بابرنامه‌های مختلف برگزاری هفته بسیج را در استان خواهیم داشت.

ابوحمزه خاطر‌نشان کرد:بسیجیان بایدبا استفاده از نکات و سرفصل‌ها در کنار کارگروه‌ها وظایف خود را باخلوص نیت انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار