مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تلاش مسئولان باید در جهت کاهش تعرفه‌های خدمات به زائران اربعین حسینی باشد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 16 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان با قدردانی از زحمات مسئولین مربوطه از افزایش تعرفه‎های خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار تعجب کرد و گفت: مسئولان باید در جهت کاهش تعرفه‌های خدمات به زائرین اربعین حسینی، اعم از هزینه حمل و نقل و صدور روادید تلاش جدی از خود نشان دهند.
شکریان با اشاره به وجود زمینه‌های مناسب و بسترهای لازم همکاری و هماهنگی بین دولت عراق و ایران،‌ تصریح کرد: با توجه به آمادگی همکاری دولت عراق طی سال‌های پس از صدام و به ویژه چند سال اخیر،‌ مسئولان ایرانی باید در جهت تقویت همکاری ها در اربعین حسینی تلاش مضاعف داشته باشند و از ظرفیت برادری بوجود آمده بین دو کشور عراق و ایران نهایت استفاده را ببرند.
این مسئول فرهنگی استان از روند رو به رشد تعرفه های خدمات زائرین حسینی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه امسال نیز شاهد رشد تعرفه های خدمات در بخش حمل و نقل هستیم و در بخش صدور روادید نیز باید تدابیری اتخاذ شود تا هزینه آن نیز کاهش یابد .
وی یادآور شد: قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش برگرفته از ارزش های والایی چون جهاد، امر به معروف و نهی از منکر و همه خوبی ها است که همه می توانند از آن برای خود الگوسازی کنند .

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار