مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: عدم مدیریت صحیح جایگاه‌های سوخت توسط شهرداری‌ها موجب شده تا این جایگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 19 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود آقامحمدیان صبح امروز در دیدار با فرماندار گرمی از تهیه کالابرگ ویژه توزیع سوخت در استان خبر داد و اظهار کرد: نفت سفید و نفت گاز و بنزین مورد نیاز جایگاه‌ها به حد کافی تامین و ذخیره‌سازی شده است و سوخت مورد نیاز جایگاه‌های توزیع سوخت نیز تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف گاز خودروهای گازسوز استان افزایش یافته است، یادآور شد: به ‌دلیل افزایش نرخ بنزین از 700 تومان به 1000 تومان مصرف گاز خودروها به ویژه خودروهای حمل و نقل عمومی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی استان اردبیل با اشاره به وجود 60جایگاه سی‌ان‌جی در استان گفت: 32 جایگاه گاز سی‌ان‌جی استان به شهرداری‌ها واگذار شده و 27 جایگاه دیگر در مالکیت بخش خصوصی است.

آقامحمدیان تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح توسط شهرداری‌ها، جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است و این در حالی است که مدیریت جایگاه‌های بخش خصوصی بسیار مطلوب است و به همین علت جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری‌های استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی از تحویل امانی تجهیزات جایگاه‌های گاز سی‌ان‌جی به متقاضیان بخش خصوصی خبر داد و یادآور شد: تنها هزینه انشعابات و بهای زمین شهرداری به قیمت کارشناسی اخذ و جایگاه به صورت امانی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی استان اردبیل با اشاره به اجرای پروژه‌های گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان از صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف سوخت مایع استان اردبیل خبر داد.

فرماندار گرمی نیز در این دیدار مسافت 30 کیلومتری مرکز بخش موران با شهر گرمی و تردد صدها دستگاه خودرو در این مسیر را خاطرنشان کرد و خواستار ایجاد جایگاه توزیع بنزین و نفت گاز در مرکز بخش موران شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار