اخیرا مشاهده می گردد برخی از دستگاههای اجرایی به بهانه عدم امکان پرداخت تخصیص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز در اجراء طرحهای عمرانی استان تعلل می ورزند .
کد خبر: ۱۳۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 21 November 2015
با دستور ویژه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعتبارات عمرانی عمرانی استانی و نفت و گاز استان کهگیلویه وبویراحمد 100درصد تخصیص داده شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از تلگرام رسمی " غلام رضا تاج گردون " رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های " گچساران و باشت " در نامه ای که "تاج گردون" به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته است آمده :
برادر گرامی جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
اخیرا مشاهده می گردد برخی از دستگاههای اجرایی به بهانه عدم امکان پرداخت تخصیص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز در اجراء طرحهای عمرانی استان تعلل می ورزند . از طرف دیگر تاخیر در سفر ریاست محترم جمهوری به استان موجب تشدید بهانه فوق شده است ، حسب مذاکرات و جلسه برگزار شده با جناب دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و عنایت ویژه دولت محترم مقرر گردیده تخصص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز صد درصد تخصیص داده شود که این مهم اتفاق و ابلاغ گردید .
بنابراین با ابلاغ تخصیص 696175 میلیون ریال جمع تخصیص ابلاغ شده استانی و نفت و گاز به 1392350میلیون ریال افزایش یافته است
حال ضرورت دارد اهتمام جدی فرموده تا با سازماندهی و نظارت بیشتر سرعت عمل در اجرای طرحها شاهد فعالیت بیشتر در استان باشیم .
غلام رضا تاج گردون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار