یکی از راه‌های جلوگیری از ترافیک و سایر مشکلات را جلوگیری از ورود مسافرکش‌های روستایی به داخل شهر است
کد خبر: ۱۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 22 November 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،معاون فرماندار شهرستان بویراحمدسید کرامت‌الله فرج‌زاده  در نشست ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری شهر یاسوج کارشناسی عمل کردن در ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری را ضرورتی مهم دانست و گفت: باید به گونه‌های این ایستگاه‌ها ساماندهی شوند که کمترین عوارض را به دنبال داشته باشد.
این مسئول یکی از راه‌های جلوگیری از ترافیک و سایر مشکلات را جلوگیری از ورود مسافرکش‌های روستایی به داخل شهر ذکر کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این‌ وسایل نقلیه مسافر خود را در ایستگاه مربوطه پیاده کرده و برای پیاده کردن مسافران خود وارد شهر نشوند.
وی وضعیت کنونی ایستگاه مسافربری مناطق اقماری شهر یاسوج از جمله بله‌زار و مادوان و مهریان را در خیابان سردار جنگل را بحرانی نام گذاشت و گفت: استقرار این ایستگاه در محل کنونی اقدامی موقتی و مقطعی بود که اکنون سه سال از عمر این کار موقت می‌گذرد.
معاون فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این که جابجایی این ایستگاه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: اما باید به گونه‌ای در تغییر و جابجایی خود اطلاع‌رسانی انجام دهیم که کمترین عوارض را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار