این بیمارستان صحرایی با بخش های مختلف تخصصی به مدت پنج روز به اهالی روستا های محروم و عشایر این منطقه خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۱۳۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 22 November 2015
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین بیمارستان صحرایی این استان در منطقه محروم باباکلان به مناسبت هفته بسیج برپا شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سید هوشنگ رحیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان با همکاری شش پزشک متخصص بسیجی، شش پزشک عمومی و تعدادی کشیک و پیراپزشک خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه خواهد داد.
وی بیان کرد:این بیمارستان صحرایی با بخش های مختلف تخصصی به مدت پنج روز به اهالی روستا های محروم و عشایر این منطقه خدمت رسانی می کند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پزشکان متخصص به صورت مداوم در طول این مدت در بیمارستان صحرایی باباکلان حضورخواهند داشت.
وی افزود: این پزشکان از بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند و با تخصص های داخلی، زنان، کودکان، عفونی، چشم و ارتوپد به درمان بیماران می پردازند.
رحیمیان اظهار کرد: پزشک های عمومی این بیمارستان نیز به صورت دوره ای در بیمارستان حضور خواهند داشت و پس از ویزیت اولیه بیماران، در صورت نیاز آنان را به پزشکان متخصص ارجاع می دهند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، هلال احمر، بهزستی، تامین اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی این استان صورت گرفت.
چهار بیمارستان صحرایی قبلی استان کهگیلویه و بویراحمد شهریور سال 90 در منطقه مارگون ، مهرسال 91 در منطقه لوداب، آذر 62 در منطقه منطقه قلعه دختر کهگیلویه و سال 93 در منطقه محروم جاورده کهگیلویه راه اندازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار