فرمانده انتظامي استان ايلام؛
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به عدم پذيرش کشور عراق از کپي ويزاي گروهي از زائران اربعين خواست اصل ويزا را به همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 23 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به عدم پذيرش کشور عراق از کپي ويزاي گروهي از زائران اربعين خواست اصل ويزا را به همراه داشته باشند.

سردار "علي دولتي" در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پليس به مرز مهران، اظهار داشت: در پي خروج زوار ايراني با مانيفست‌هاي کپي شده (ويزاي گروهي)، کشور عراق از پذيرش اين نوع ويزا از سوي زائران خودداري مي‌کند.

وي از زوار خواست حتماً به‌صورت گروهي همراه با اصل ويزاي گروهي به مرز مهران مراجعه کنند تا از اين طريق امکان خروج آن‌ها از کشور امکان‌پذير باشد.

دولتي با اشاره به اينکه تردد زائران در مرز مهران نسبت به‌روزهاي گذشته بيشتر بوده است، خاطرنشان کرد: از اول آبان ماه تا 30 آذرماه،  113 هزار 317زائر از مرز مهران جهت زيارت به عتبات عاليات اعزام‌ شده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر اينکه پارکينگ‌هاي خودرويي در شهر مرزي مهران ساماندهي شده‌اند، تصريح کرد: اين پارکينگ‌ها با ظرفيت بيشتر به زوار خدمات ارائه مي‌دهند./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار