بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 23 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


بلاتکلیفی خریداران خودرو با وام 25 میلیون تومانی

در حال حاضر برخی از خودروهای فروخته شده در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی به صورت امانی در نمایندگی‌های فروش خودروسازان موجود است، اما تا اطلاع ثانوی به مشتریان تحویل داده نخواهد شد.

طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو در حالی حدود یک هفته پیش به پایان رسید که هر روز ابعاد جدیدی از حواشی این طرح مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا، در جدیدترین رویداد در این زمینه دو خودروساز بزرگ کشور در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود در سراسر کشور از آنها خواسته‌اند تحویل خودروهای امانی موجود در نمایندگی‌ها به مشتریان را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، منظور خودروسازان از اطلاع ثانوی زمانی است که بانک‌های عامل مبلغ تسهیلات 25 میلیون تومانی را به حساب خودروسازان واریز کنند.

واریز نشدن مبلغ تسهیلات در حالی است که از یک سو خودروسازان معتقدند طبق توافق صورت گرفته با بانک مرکزی، بانک‌های عامل موظف بوده‌اند ظرف 48 ساعت مبلغ تسهیلات را پرداخت کنند ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است. از آن سو نیز علی‌ اصغر میرمحمد صادقی - مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، در این زمینه اظهار کرده که خودروسازان مدارک مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات را به بانک‌های عامل ارائه نکرده‌اند و به محض ارائه مدارک، پرداخت مبلغ صورت خواهد گرفت.

پاس‌کاری دلایل پرداخت نشدن تسهیلات بین خودروسازان و بانک مرکزی در حالی است که دود این عدم هماهنگی در نهایت به چشم مشتریان می‌رود، به‌گونه‌ای که این مشتریان هستند که نمی‌دانند چه زمانی قرار است خودروی خریداری شده را دریافت کنند.

در حال حاضر برخی از خودروهای فروخته شده در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی به صورت امانی در نمایندگی‌های فروش خودروسازان موجود است، اما تا اطلاع ثانوی به مشتریان تحویل داده نخواهد شد.

این وضعیت ابهام جدیدی را نیز در طرح فروش تسهیلاتی خودرو ایجاد کرده است و آن مبداء محاسبه بازه زمانی حداکثر یک ماهه اعلام شده برای تحویل خودرو به خریداران است.

در این زمینه در حالیکه مصطفی خان‌کرمی - معاون فروش گروه صنعتی ایران خودرو، پیش از این اعلام کرده بود تمام خودروها حداکثر یک ماه پس از واریز وجه پیش‌پرداخت از سوی مشتریان به آنها تحویل داده خواهد شد، اما اخیرا وی اعلام کرده که در صورت تاخیر بانک‌ها در پرداخت مبلغ تسهیلات به خودروسازان، پرونده خرید مشتریان باز خواهد ماند و به دنبال آن تحویل خودروها در زمان اعلام شده صورت نخواهد گرفت.

در این شرایط به نظر می‌رسد که خودروسازان قصد دارند زمان پرداخت مبلغ تسهیلات از سوی بانکهای عامل را به عنوان مبداء محاسبه بازه زمانی یک ماهه برای تحویل خودروها به مشتریان منظور کنند. در این صورت مشتریان احتمالا با تاخیر بیشتری برای دریافت خودروهای خود مواجه خواهند شد.


کرار: تا آخر عمرم در ایران بازی نمی‌کنم

خبرگزاری ایسنا: کرار جاسم در مورد آخرین وضعیت خودش، بحث فسخ قرارداد با باشگاه استقلال و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تکلیفت با استقلال به کجا رسید؟

ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که نمی‌دانم چرا برخی از هواداران استقلال در صفحه اینستاگرام به من ناسزا می‌گویند. مدام می‌گویند کرار در حاشیه است ولی پیش خودشان سوال نمی‌کنند که چرا نمی‌خواهم در استقلال بازی کنم؟ مسلمانی کجا رفته است که به من ناسزا می‌گویند؟

* شاید به خاطر اینکه در صفحه اینستاگرامت تصویری از خودت با اسلحه منتشر کرده‌ای،  این مسئله باعث شده برخی‌ها تصور کنند در حال خوشگذرانی هستی.این موضوع را قبول داری؟

عکس با اسلحه‌ام چه ارتباطی به دیگران دارد؟ آیا ایرانی‌ها به شکار نمی‌روند؟ فقط در عراق شکار می‌کنند؟ این کار شخصی است و نمی‌دانم چرا این همه بزرگش می‌کنند. پولم را ندادند و پس از 4 ماه موفق شدند برای من منزلی تهیه کنند. نه پول خواستم و نه چیز دیگری، تنها درخواستم این بود که رضایت‌نامه‌ام را بدهند تا بروم. وقتی به شما پول ندهند، می‌توانید در محل کارتان با آرامش کار کنید؟

استقلالی‌ها آنقدر من را اذیت کردند که تصمیم گرفتم تا آخر عمرم در ایران بازی نکنم. پدرم شیخ است و از من می‌پرسد که چرا ایرانی‌ها به تو ناسزا می‌گویند. من هم گفتم که به خاطر باشگاه استقلال ناسزا می‌شنوم. همه بازیکنان 30 درصد قراردادشان را گرفته‌اند ولی به من پولی ندادند. معنای این کار باشگاه چیست؟ چرا کسی پاسخ من را نمی‌دهد؟ وقتی پولم را نمی‌دهید، چرا رضایت‌نامه‌ام را صادر نمی‌کنید؟

* نمی‌خواهی قبول کنی که شکار رفتنت در شرایطی که باید در تمرینات استقلال شرکت کنی، با واکنش منفی هواداران روبرو می‌شود؟

واقعیتش را بخواهید عمدا عکس با اسلحه‌ام را در صفحه اینستاگرام قرار داده‌ام. 6 ماه است به شکار نرفته‌ام و وقتی می‌بینیم برخی‌ها مدام به من ناسزا می‌گویند، به صورت عمدی این عکس‌ها را منتشر می‌کنم. این تصویر قدیمی است و کسی سوال نمی‌پرسد که وقتی در تمرینات و اردوهای تیم ملی عراق حضور داشتم، چطور وقت کردم به شکار بروم؟ پیش از اینکه فوتبالیست شوم کار اصلی‌ام شکار شاهین و گرفتن ماهی بود ولی این مسئله دلیلی نمی‌شود که هر روز به شکار بروم.

* باشگاه استقلال اعلام کرده که برای فسخ قرارداد به ایران بیایی.

به چه دلیلی باید به ایران بیایم؟ مدیربرنامه‌هایم کارها را انجام می‌دهد. آنقدر در استقلال من را اذیت کردند که دوست ندارم به ایران بیایم.

* چه کسانی تو را اذیت کرده‌اند؟

همه. کدام بازیکن استقلال سابقه قهرمانی آسیا را دارد؟ چه کسی عنوان سومین بازیکن برتر آسیا را دارد؟ من سال 2009 سومین بازیکن برتر آسیا شدم. چرا مدام به سرمربی می‌گویند که کرار نباید در استقلال باشد؟

* منظورت این است که بازیکنان به پرویز مظلومی گفته‌اند که دیگر در استقلال نباشی؟

اسم کسی را نمی‌آورم اما در جواب آن بازیکنی که این کار را کرده است باید بگویم که دستت را می‌بوسم که این کار را کردی، چون این من هستم که نمی‌خواهم دیگر در استقلال بازی کنم.


امن‌ترین ماشین جهان در ایران +عکس

خبرگزاری ایسنا: ولادیمیر پوتین به همراه مرسدس بنز مدل "اس - 600 گارد" که از آن به عنوان امن‌ترین ماشین بر روی کره زمین یاد می‌شود و هم‌چنین کیف هسته‌ای روسیه برای حضور در نشست کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

کمپانی مرسدس بنز با طراحی مدل گارد اس-600، کلاس سطح جدیدی را از امنیت در برابر حملات بالستیک ارائه می‌دهد.

کمپانی مرسدس بنز برای مقاوم‌سازی این محصول خود در خط مونتاژ از موادی هم‌چون آرامید، پلی اتیلن و یک نوع ترکیب خاص فولادی استفاده کرده است.

امن‌ترین ماشین جهان در ایران +عکس

هم‌چنین از ماده بی‌کربنات در پوشش‌دهی شیشه‌ها استفاده شده است.

این اتومبیل که ماشین شخصی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نیز بوده است در برابر انواع سلاح‌های نظامی، مواد منفجره و نارنجک و بمب دستی مقاوم است. هم‌چنین سطح زیرین اتومبیل نیز با استفاده از ماده‌ای خاص با یک ترکیب پیچیده مستحکم‌سازی شده است.

اتاق سرنشینان این خودرو با صفحات 5 سانتیمتری فولادی محافظت می‌شوند.

قلب تپنده این خودرو یک موتور 12 سیلندری دارای 2 توربوشارژ است که می‌تواند 523 اسب بخار نیرو را تولید کند.

بنر اس-600 گارد یکی از سریع‌ترین ماشین‌های ساخته شده از سوی این کمپانی آلمانی است که می‌تواند واکنش بسیار مناسبی را در مواقع اضطراری از خود نشان دهد. این خودرو کاملاً دست‌ساز بوده و همه اطلاعات آن در دسترس نیست. این خودرو دارای یک گیربکس 7 دنده است که وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارند. حداکثر سرعت اس-600 گارد 264 کیلومتر در ساعت است.

قیمت حدودی این خودرو که البته به نوع آپشن‌ها و استحکامات آن نیز بستگی دارد حدود 350 هزار یورو است و همه مدل‌های آن در تأسیسات زیندلفینگن در اشتوتگارت آلمان به صورت دست‌ساز ساخته می‌شوند.


هدیه ویژه پوتین به رهبر انقلاب +عکس

خبرآنلاین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه عصر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و دراین دیدار هدیه‌ای را تقدیم رهبر انقلاب کرد.

پوتین در حاشیه دیدار با رهبر معظم انقلاب یکی از قدیمی ترزین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای هدیه کرد.

پوتین همانند سران شرکت کننده در اجلاس کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به‌صورت جداگانه با مقام معظم رهبری دیدار کرد.

هدیه ویژه پوتین به رهبر انقلاب +عکس

عکس: هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب

عکس: هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب

عکس: هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب

عکس: هدیه پوتین به رهبر معظم انقلاب



داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

خبرگزاری میزان: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست سران مجمع کشورهای صادر کننده گاز به کشورمان سفر کرده است، ساعتی پیش با یک فروند هواپیمای اختصاصی ساخت روسیه وارد تهران شد.

هواپیمای ریاست جمهوری روسیه که توسط ولادیمیر پوتین و هیئت همراه وی جهت سفرهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع "ایلیوشین Il-96-300PU است.

بنابر این گزارش، این هواپیما از نوع اصلاح شده Il-96 با تغییرات گسترده لوکس و امنیتی، از جمله سیستم های ارتباطی پیشرفته است و که مجهز به چهار موتور مجزا می باشد.

دکوراسیون داخلی این هواپیما از هنر روسی الهام گرفته شده است. اتاق خواب این هواپیما از ملحفه هایی از جنس کتان مصری بوده و در سرویس بهداشتی آن از طلا استفاده شده است. این هواپیما مجهز به چهار اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی، سالن جلسات، زمین ورزشی و سالن نمایش است.

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس

داخل هواپیمای اختصاصی پوتین +عکس


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار