مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه همکاری بسیج و آموزش و پرورش می‌تواند گامی برای جلوگیری از تهاجمات دشمنان باشد تلاش می‌کنیم تا همکاری این دو نهاد افزایش یابد.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 24 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، صابر سپهری ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: امروزه ضرورت دارد، بسیج توانمند داشته باشیم و با توجه به اینکه علم یک قدرت است، بسیج نیز باید به قدرت علم مجهز باشد.

وی با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز تلاش در نابودی آرمان‌های انقلاب داشته است، افزود: در دوران دفاع مقدس انسان‌هایی احساس تکلیف کرده و در میادین جنگ حضور یافتند که امروزه برای ما الگو هستند و به عنوان نمونه‌های ارزشی باید در حفظ آنها بکوشیم.

سپهری با اشاره به اینکه وجود پر برکت مقام معظم رهبری غنیمتی است برای مردم ایران بیان کرد: بدون شک مقام معظم رهبری تمامی تحرکات دشمنان ایران و انقلاب را رصد کرده و با هر تحرکی بر علیه انقلاب و آرمان‌های آن داهیانه مقابله می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: امروزه دشمن به‌صورت مستقیم وارد جنگ نمی‌شود بلکه از راه غیرمستقیم و کانال‌های مختلف فرهنگی و تربیتی وارد عمل شده و تلاش می‌کند تا آرمان‌ها و اهداف نظام را کم‌رنگ کند.

وی گفت: در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان که از هر جهت دانش‌آموزان و جوانان ما را مورد حمله قرار داده اند، همکاری بسیج و آموزش و پرورش می‌تواند گامی برای جلوگیری تهاجمات دشمنان بوده و هجمه‌های مختلف را خنثی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: هدف آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه و تربیت انسان‌ها است بنابراین همکاری این دو نهاد با برنامه‌ریزی‌های مناسب گامی خواهد بود تا به هدف‌های تربیتی دست پیدا کنیم.

سپهری با بیان اینکه بسیج امروزه باید توانمند باشد، افزود: همانطور که امام راحل فرمودند «اگر علم به قلب تربیت شده داده شود، عطرش عالم را در بر خواهد گرفت» بنابراین بسیج نیز ضرورت دارد در راستای توانمندسازی علمی قدم بردارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار