فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون هشت هزار شغل با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان ایجادشده است.
کد خبر: ۱۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 25 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سردار محمدحسین بابایی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه اختراعات و ابداعات بسیج در ساری، به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تاکنون هشت هزار شغل در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی ایجادشده و با شعار هر ایرانی یک تولیدکننده و هر خانه یک کارخانه در حال فعالیت هستیم.

یکی از اهداف دشمنان از تحریم را وابستگی جمهوری اسلامی به آن‌ها اعلام کرد و گفت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران پیرو ولایت‌فقیه هستند و بسیجیان در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال دارند و به همین منظور هیچ وابستگی به آن‌ها نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران یک ملت مقتدر و مقاوم هستند که در هشت سال دفاع مقدس همه دنیا شاهد رشادت‌های آن‌ها بوده‌اند، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته  ایران  در میان ۱۸۰ کشور جهان  ازنظر رتبه‌بندی علوم نانو، سلول‌های بنیادین، ژنتیک، برق، ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، سوخت هسته‌ای و بسیاری از علوم  دیگر در رتبه  دوم  تا ۳۲ قرار دارد.

وی بابیان اینکه بسیجی یک فرهنگ است و باید ارزش‌ها و اهداف بسیجی در میان  مردم جامعه  نهادینه  شود، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن به دنبال نفوذ در داخل کشور است که باید همه آحاد جامعه توجه جدی به توطئه‌های دشمن داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه بسیجیان در همه عرصه‌های اجتماع نقش مهمی دارند، افزود: اقتصاد مقاومتی بر علوم دانش بینان استوار است که باید در این زمینه بسیجیان و مهندسان بیشتر تلاش کنند.

وی بابیان اینکه ایران در منطقه غرب آسیا از موقعیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: همه آحاد جامعه با همدلی و وحدت می‌توانند به قله‌های رفیع علمی می‌رسند و دیگر هیچ نیازی به بیگانگان ندارند.

بابایی به انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان توجه خود را به سعادت و صلاح مملکت معطوف کنند و کشور را قربانی جناح‌ها و سیاسی بازی نکنند.

وی از مسئولان  استانی خواستار حمایت و دفاع از ایده‌ها، طرح‌های مخترعان و مبتکرین برای زدن حرف اول در دنیا شد.  
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار