سردار سید صادق حسینی درجمع بسیجیان:
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش شکوه ایستادگی در جمع بسیجیان استان اظهار کرد: پنجم آذر ماه سالروز مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی به دستور امام خمینی(ره) به شما بسیجیان تبریک می گویم.
کد خبر: ۱۳۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 26 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش شکوه ایستادگی در جمع بسیجیان استان اظهار کرد: پنجم آذر ماه سالروز مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی به دستور امام خمینی(ره) به شما بسیجیان تبریک می گویم.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال مصادف با اربعین حسینی است عنوان کرد: شور و نشاط و فضای معنوی که در این ایام در سراسر کشور بخصوص در ایلام ؛که زوار به سمت مهران و دروازه عتبات عالیات برای زیارت اباعبدالله الحسین(ع) حرکت می کند.

سردار حسینی ادامه داد: این خادمی زوار افتخاری بزرگ برای مردم ایلام است که در دوران دفاع مقدس همپای امام و رهبری بودند و دلدادگیشان به امام حسین(ع) را به ثبت رساندند.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: امروز جمعیت قابل توجهه ی که از مسیر مهران به سمت کربلا حرکت می کنند پاداشتی است که خداوند به مردم ایلام داده که خادم زوار امام حسین(ع) باشیم و از فضای معنوی حسینی بهره ببریم.

وی در ادامه با بیان اینکه فضای هفته بسیج امسال مناسب تر و با ارزش تر از سالهای گذشته است؛ تصریح کرد: امن ترین و بهترین مسیر برای زیارت اباعبدالله الحسین(ع) مسیر مهران به کربلاست.

سردار حسینی عنوان کرد: امنیت پایدار در کشور ایران، به برکت حضور آگاهانه مردم بسیجی است که منسجم و با اطاعت از رهبری "مقتدر" به اعتراف غربی هاست.

وی با اشاره به اینکه بسیج در اقشار مختلف جامعه و در روشنگری ها حضور دارد؛ اذعان کرد: بسیج راه نفوذ دشمن را در لایه های مختلف جامعه صلب کرده است.

سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان ایلام بیان داشت: غریب بر 18 میلیون بسیجی در کشور و 25256 نفر از مردم ایلام از قشر های مختلف بسیجی هستند؛ که امروز به برکت وجودشان نیروهای بسیجی مستشار در عراق و سوریه با استکبار مبارزه می کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه های فکری، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیت و دفاع از ارزش های اسلامی خدمات رسانی می کند، گفت: در بخش محرومیت زدایی بسیج 19888 پروژه در دست اجرا دارد.

سردار حسینی ادامه داد: بسیج 449 طرح محرومیت زدایی، 15 میلیارد تومان در قالب 1664 طرح اقتصاد مقاومتی و تا پایان سال برای20 میلیارد تومان برنامه ریزی شده تا بتوانیم چرخه اقتصاد را به حرکت در بیاوریم و صادرات کالا ایرانی داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان ایلام اظهار کرد: انشالله تا پایان سال 94 به نزدیک 20 میلیون بسیجی تفنگدار خواهیم رسید که در ایلام 31 گردان بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر با امکانات لازم آمادگی دفاع از کشور را دارند.

وی؛ با بیان اینکه 75 گردان عاشورا در حال آموزش داریم و کشوری که همه مردم از آن دفاع کنند حتما چشم دشمن خودش را کور خواهد کرد؛ تاکید کرد: اگر دشمنی بخواهد به کشورمان تجاوز کند پاهایش را قطع خواهیم کرد.

سردار حسینی در آخر گفت: امروز هم وحدت و یکپارچه در مردم و هم بسیجی با نشاط و قدرتمند پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیرو های مسلح از آمادگی کامل برای دفاع از مرز و بوم برخوردارند./پ



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار