استاندار آذربايجان شرقي:
استاندار آذربايجان شرقي از تمامي دستگاه هاي اجرايي و اقشار مختلف مردم خواست كه براي برگزاري انتخاباتي با درصد مشاركت بسيار بالا بسيج شده و انتخاباتي آبرومند،شفاف و با شكوه را رقم زنند.
کد خبر: ۱۳۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 01 December 2015
به گزارش تابناک تبریز، دكتر اسماعيل جبارزاده در نشست شوراي معاونان استانداري آذربايجان شرقي با تشريح اهمیت سلامت اداري در راستاي ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به گروه های هدف و تكريم واقعي ارباب رجوع،  گفت: بازديدها و سركشي هاي سرزده و مستمر از تمامي ادارات و مراكز خدماتي، در اولويت دستور كار معاونان قرار گيرد.

وي با تاكيد بر لزوم مشاركت تمامي دستگاه هاي اجرايي و مسئولان مربوطه براي برگزاري انتخاباتي با شكوه و بي تنش ابراز كرد: بايد اقدامات لازم براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي افزايش يابد، چرا كه اين مهم، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در برابر تهديدات دشمنان و بدخواهان بيمه كرده و نقشه هاي آنان را خنثي مي كند.

وي با بيان اينكه بايد مر قانون، ملاك عمل و رفتار مجريان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري باشد، تصريح كرد: تك تك آراي مردم، امانتي در دست اندركاران اجرايي انتخابات است و بايد رعايت امانتداري در اين راستا به بهترين شكل ممكن انجام شود.

استاندار آذربايجان شرقي از تمامي دستگاه هاي اجرايي و اقشار مختلف مردم خواست كه براي برگزاري انتخاباتي با درصد مشاركت بالا بسيج شده و انتخاباتي آبرومند،شفاف و با شكوه را رقم زنند.

لزوم استفاده از ظرفيت هاي معدني استان و همچنين برگزاري مستمر و منسجم جلسات مديريت بحران از ديگر مواردي بود كه دكترجبارزاده به آن اشاره كرد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اربعین نمایش بزرگی از عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: تجمع بزرگ و ميليوني عاشقان امام حسين(ع) يك اتفاق بسيار عظيم ديني و فرهنگي است و بار ديگر در روز اربعين، جهانيان شاهد ابراز محبت عميق عاشقان به امام حسين(ع) خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار