با حضور فرماندار بهمئي اداره امور مالیاتی اين شهرستان به منظور تسهيل در امور مالياتي راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۳۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 02 December 2015
با حضور فرماندار بهمئي اداره امور مالیاتی اين شهرستان به منظور تسهيل در امور مالياتي راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا سلطانعلی رحمانی، فرماندار شهرستان بهمئي در این مراسم با اشاره به اهمیت درآمدهای مالیاتی در راستای ارائه خدمات شهری و فاصله گرفتن از درآمدهای نفتی و رفع مشكلات مردم، گفت: همه مردم و نهادها بايد، در خصوص جلوگیری از بروز مشكلات مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی همكاري همه جانبه داشته باشند.

وی نظارت و مراقبت كامل در شناسايي منابع درآمدهاي مالياتي و تشخيص و وصول مالياتهاي مستقيم و غيرمستقيم باتوجه به قوانين و مقررات مربوطه، نظارت در تهيه و تنظيم و نگهداري فهرست واحدهاي مالياتي و پرونده هاي مالياتي و آمارهاي مورد نياز و كشف منابع مالياتي جديد از طريق واحديابي و تحقيقات و اقدامات لازم درخصوص شناسايي موديان مجهول الهويه را خواستار شد.

همچنین سهراب امدادي فرد، مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به مشکلات مودیان مالیاتی در امر تسهیلات مالیاتی گفت: همواره درصدد بوده ایم که اداره امورمالیاتی در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم شهرستان بهمئي راه اندازی شود که امروز با حمایت های بی دریغ فرماندار و مسئولان شهرستان این امر محقق شد.

وی با اشاره به لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم، افتتاح اداره امور مالیاتی بهمئي را در راستای تسهیل خدمت رسانی به مودیان مالیاتی و شهرداری ها مهم عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در پايان اين مراسم "عبدالرضا برازش" با 16 سال سابقه كار برادر شهيد و داراي مدرك تحصيلي ليسانس در رشته حقوق بعنوان رئيس اداره امور مالياتي شهرستان بهمئي معرفي شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار