سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: امسال 23میلیارد ریال زکات دراین استان جذب شده است.
کد خبر: ۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰ 14 March 2015
تابناک بوشهر:  احمد لطفی روز شنبه در نشست شورای زکات استان بوشهر افزود: تامین جهیزیه، ارایه خدمات فرهنگی و درمانی، اجرای پروژه های عام المنفعه وعمرانی از جمله خدماتی است که از طریق زکات تامین اعبتار می شود.

وی اضافه کرد: به منظور ترویج پرداخت زکات در سال 93، 16جلسه شورای زکات و 30 جلسه ملاقات چهره به چهره در این استان با کشاورزان برگزار شده است.

لطفی اظهارکرد: انجام 430 دیوار نویسی، ارسال پیامک های زکات، تجلیل از عاملان، مبلغان زکات و برگزاری جشن شکر گزاری خرما از دیگر برنامه های انجام شده در این زمینه است.

سرپرست کمیته امداد امام (ره) استان بوشهرافزود: هم اکنون 27 پروژه مسجد، حسینیه و پارک از محل زکات در دست ساخت، 19 پروژه درحال مرمت و تعمیر 110 مسجد و احداث سرویس بهداشتی با همکاری بسیج سازندگی درمناطق محروم از سوی واحد زکات این استان در دست اجراست.

وی گفت: ترسیم نقشه جغرافیایی زکات، پیگیری راه اندازی کارگروه علمی پژوهشی زکات جنوب کشور در استان بوشهر و بهره مندی از ظرفیت اداره ها برای ترویج فرهنگ زکات از دیگر برنامه های این ستاد درسال آینده است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهرگفت: زکات تکلیف الهی است که موجب توسعه عمرانی در کشور شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به رشد چشمگیر پرداخت زکات دراستان اظهارکرد: این رشد نتایج کوشش عاملان زکات، تلاش مبلغان و ایمان مردم این استان است.

امام جمعه بوشهر گفت: با اجرای برنامه های مختلف عمرانی و عام المنفعه باید مردم آثار و برکات پرداخت زکات را شاهد باشند زیرا این بزرگترین تبلیغ در زمینه ترغیب مردم به پرداخت زکات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کارهای پژوهشی نظری و عملی باعث موفقیت در همه زمینه ها می شود.

فتح الله حقیقی افزود: هزینه کردها باید به نحوی باشد که شکاف فقیر و غنی در جامعه کم شود.

رضا عوض پور معاون برنامه ریزی استانداری بوشهرگفت: 500 میلیون ریال به اجرای برنامه های تبلیغی زکات در استان بوشهر تخصیص یافته است.
منبع: ايرنا
برچسب ها: زکات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار