در چهارمین همایش "وقف و رسانه، چشم انداز فرا رو"؛
در چهارمین همایش "وقف و رسانه، چشم انداز فرارو"، خبرنگاران برتر خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و جراید استان کرمانشاه در حوزه وقف تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 07 December 2015
در چهارمین همایش "وقف و رسانه، چشم انداز فرارو"، خبرنگاران برتر خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و جراید استان کرمانشاه در حوزه وقف تجلیل شدند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، این همایش که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد،در بخش خبرگزاری ها، از مسعود اسماعیلی از خبرگزاری ایرنا، صفورا بیاتی از خبرگزاری تسنیم، زهرا مرادی از خبرگزاری ایسنا، روشنک تکلف پور از خبرگزاری مهر، آزاده امیری از خبرگزاری فارس، پرستو خدادادی از خبرگزاری شبستان، بهناز لیلیان ازخبرگزاری ایکنا، لیلا حیاتی از خبرگزاری زانا، غلامرضا مهرآئین از خبرگزاری ایلنا، شعیب خنجری از خبرگزاری رسا و محسن عباسی فر از خبرگزاری برنا با اهدای جوایز و لوح تجلیل شد .

همچنین در بخش پایگاه های اطلاع رسانی از محمدفاروق یوسفی از پاوه پرس، سیروس صدیقی از بازی دراز، مسلم معین از مرصاد، فرهاد صالحی از سلام پاوه، صمد حمزه ای از سهیل سنقر، ندا یاری از پایگاه آفتاب کنگاور، صبا مرجانیان از پاک پرس و  فاطمه الماسی از تابناک کرمانشاه تجلیل بعمل آمد.

در بخش نشریات محلی و سراسری نیز از شهریار دبیری از نشریه ابوذر، بهمن سلطانیان از رازآور، صادق ایوانی از باختر، آرزو کرمی از جمهوری اسلامی، نرگس نادری نیا از نسیم غرب، بهاره کرمی از بهار کرمانشاه، لیلا امیری از نسل فردا و فرحناز چراغی از همشهری تجلیل بعمل آمد.

در پایان از مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و رابطین روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در شهرستان ها تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار