رئیس پلیس قصرشیرین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 دارای خلافی 37 میلیون و 250 هزار ریال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 09 December 2015
رئیس پلیس قصرشیرین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 دارای خلافی 37 میلیون و 250 هزار ریال در این شهر خبر داد.

سرهنگ عنایت فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی و پلیس راهور در جریان عملیات گشت زنی در سطح شهر به این خودروی فاقد پلاک که در حال تردد بود مشکوک شدن و آن را توقیف کردند.

وی اظهار کرد: پس از بررسی در سامانه راهور و احراز خلافی با راننده این خودرو برابر مقررات برخورد قانونی شد.

سرهنگ فلاحی گفت: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال باید برای تردد ابتدا جریمه خود را پرداخت کنند و به این منظور این خودرو نیز برای پرداخت کامل دیون دولتی متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: راننده خودرو نسبت به پرداخت خلافی اقدام کرد و مراحل اداری نیز برای خارج کردن خودرو از پارکینگ در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین بیان کرد: پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند و موجب ناامنی در معابر درون و برون شهری شوند برخورد می کند.

سرهنگ فلاحی افزود: چنانچه مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک اعلام می کند که پس از ابلاغ به مالک خودرو اگر ظرف مدت یک ماه نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکنند با آنها برابر مقررات برخورد می شود.

سرهنگ فلاحی از شهروندان خواست قبل از خرید خودرو نسبت به اخذ خلافی آن از طریق شماره پیامک1101202020مطلع شوند و سپس نسبت به خرید اقدام کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار