تابناک: علاقمندان با توجه به علاقه وتخصص خود میتوانند (با پر کردن فرم همکاری وانتخاب گروه مورد علاقه) به عنوان خبرنگار افتخاری پایگاه خبری امامزادگان به جمع خادمین اهل بیت(ع) بپیوندند.
کد خبر: ۱۴۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 11 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، هر یک از عاشقان اهل بیت(ع) در هر حرفه و شغلی می توانند به تناسب شغل و موقعیت خود این فرصت بدست آمده را غنیمت شمرده، ساعاتی از روز،هفته ،ماه ویا سال را نذرخدمت به یکی از خاندان اهل بیت (ع) نموده  و با خادمین سایت امامزادگان  همراه شده ، نام خودشان در دفتر عشاق اهل بیت(ع) به ثبت برسانند و خود را بیمه اهل بیت علیهم السلام نمایند.

علاقمندان با توجه به علاقه وتخصص خود میتوانند  (با پر کردن فرم همکاری وانتخاب گروه مورد علاقه) به عنوان خبرنگار افتخاری پایگاه خبری امامزادگان به جمع خادمین اهل بیت(ع) بپیوندند.

اخبار،تصاویر و ویدئوهای دریافتی بررسی ودر صورت تایید محتوایی و فنی با نام و کد خبرنگاری شما به روی خروجی پایگاه خبری امامزادگان قرار خواهد گرفت.

مشاهده اخبار روزانه ،محتوای مطالب وویدئوهای بر روی سایت شما را با رویکرد پایگاه خبری امامزادگان آشنا خواهد کرد.

موارد همکاری :

گروه خبرنگاران، گروه عکاسان، گروه تصویربردارن ،گروه تدوینگران، گروه نویسندگان، گروه پژوهشگران، گروه وب گردی،گروه گرافیست، گروه ارتباطات، گروه تبلیغات، گروه حامیان مالی، گروه تدارکات و

توجه: گروه تصویربردارن وتدوینگران ویژه خبرنگاران شهر تهران می باشد.

مراحل شروع همکاری:

تکمیل  فرم همکاری

انتخاب گروه مورد علاقه

ارسال نمونه اثر

امید است قدمهای هرچند کوچک ما مقبول درگاه عبودیت وخاندان اهل بیت (ع) قرار بگیرد.

عزیزانی که در هیچ از موارد فوق،توان ویا فرصت کافی برای همکاری ندارند  درصورت تمایل می توانند درحد وسع خود با همکاری در بخش تدارکات (تامین تجهیزات تولید برنامه) ویا با حمایت مالی خود در(تامین هزینه تولید برنامه معرفی امامزادگان)  خادمین اهل بیت علیهم السلام را یاری نمایند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار