کد خبر: ۱۴۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 12 December 2015

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز گفت: از روز دوشنبه با ورود جبهه هوای بارشی به کشور انتظار بارش برف در استان البرز و به ویژه در ارتفاعات را داریم.

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هفته گذشته استان البرز شاهد بارش شدید برف و باران بود و همین امر منجر به تلطیف‌تر شدن هوای این استان شد.

وی افزود: بر اساس تحلیل داده‌های علمی و نقشه‌های پیش‌یابی طی 2 روز آینده شرایط جوی پایداری در استان البرز حاکم است.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز گفت: همچنین از شب گذشته دمای هوای استان البرز تا حدودی افزایش یافت و شاهد بودیم که حدود 2 تا 3 درجه دمای هوا در این استان افزایش یافت.

رحمانیان گفت: در روزهای اخیر دمای هوا در شهرستان کرج در سردترین ساعات به حدود 4 درجه زیر صفر رسید، اما برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌کنیم که دمای هوا در کرج به حدود صفر درجه برسد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه شرایط جوی فوق تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: با تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی، پیش‌بینی می‌کنیم که تا روز یکشنبه شرایط فعلی ادامه داشته و به صورت محدود دمای هوا افزایش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز متذکر شد: البته از روز دوشنبه و با ورود یک جبهه هوای بارشی به کشور، پیش‌بینی می‌کنیم که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، شرایط جوی در البرز تغییر یابد.

رحمانیان گفت: در این روزها انتظار بارش برف در استان البرز و به ویژه در ارتفاعات را داریم و امیدواریم که هفته آینده نیز شاهد بارش باران و برف و نعمات آسمانی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار