زارعی:تاسیس شهرستان های ” لوداب ” و ” مارگون ” و بخش ” سادات محمودی ” در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در وزارت کشور قطعی شده است.
کد خبر: ۱۴۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 12 December 2015
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن ۲ شهرستان و یک بخش جدید در حوزه انتخابیه خود در وزارت کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا ، "غلام محمد زارعی " در نشستی با روستانشینان بنستان دنا گفت: تاسیس شهرستان های ” لوداب ” و ” مارگون ” و بخش ” سادات محمودی ” در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در وزارت کشور قطعی شده است.

وی افزود: پرونده تاسیس نهایی این شهرستان ها از وزارت کشور به هیات دولت ارسال شده و البته بدلیل برگزاری انتخابات در سالجاری، این پرونده در هیات دولت هنوز طرح نشده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بخشداری ” سادات محمودی ” بطور مستقل تاسیس خواهد شد و تمامی امور مربوط به آن به پایان رسیده است.

زارعی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد تاسیس و راه اندازی این شهرستان ها و بخش در حوزه انتخابیه بویراحمد باشیم.

زارعی گفت: حدود ۵۰ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد ساکن هستند و این شهرستان دارای مناطق محروم متعدد است.

وی افزود: باوجود مشکلات متعدد اقتصادی و تحریم ها شاهد اقدامات و تلاش های عمرانی گسترده ای در چهارساله اخیر در حوزه بویراحمد و دنا بوده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار