نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ویژه به منظور حل مشکلات صیادان بوشهری با مسئولان ارشد استان بوشهر ورئیس سازمان تامین اجتماعی ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۵ 18 March 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری صبح امروز  در نشست با صیادان بوشهر شغل صیادی را بسیار دشوار دانست، و اظهار داشت: صیادان زحمات بسیاری را در کار خود متحمل می‌شوند و متاسفانه سیستم آن طور که باید و شاید پاسخگوی این عزیزان نیست.

وی با توجه به مشکلات مطرح شده توسط صیادان از برگزاری نشستی با حضور مسئولان استان برای پیگیری برخی مشکلات این قشر خبر داد، و گفت: جلسه‌ای در استانداری با حضور استاندار، مسئولان ادارات شیلات، محیط زیست، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و دریابانی و دیگر دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهد شد تا در خصوص دغدغه‌های موجود صیادان تصمیم‌گیری شود.

جمیری همچنین از برگزاری جلسه با سید تقی نوربخش عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور پیگیری مسائل و مشکلات صیادان خبر داد. جلساتی که برگزار می‌شود باید نتیجه‌ای داشته و حداقل یکی از این مسائل حل شود، نباید جلسات بی‌نتیجه و ظاهری باشد.

وی آمادگی خود را برای پیگیری مشکلات صیادان اعلام کرد و اظهار داشت: در صورت نیاز هر دستگاهی که مرتبط با کار باشد و بتواند گره‌ای از مشکلات را حل کند دعوت می‌کنیم.

در ابتدای این نشست نیز برخی از صیادان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، عدم حمایت از صیادان و بخشودگی جرایم بانکی ناشی از دیر کرد اقساط وام،  مهمترین خواسته و مشکل صیادان است که در این جلسه مطرح شد.
منبع: فارس
برچسب ها: مشکلات صیادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار