در پایان هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک موفق شد با نتیجه سه بر یک شهرداری بجنورد را شکست دهد و نیم فصل مسابقات را با قهرمانی به پایان برساند.
کد خبر: ۱۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 16 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور عصر امروز در حالی پیگیری شد که تیم والیبال شهرداری اراک در سالن شهیدان ثامنی شهرداری میزبانی از تیم شهرداری بجنورد را بر عهده داشت.

تیم والیبال شهرداری که از سه دیدار گذشته خود صاحب 9 امتیاز شده بود و در صدر جدول رده بندی قرار داشت ست اول این دیدار را با نتیجه 25 بر 18 و ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 به سود به پایان رساند.

در ست سوم اما این تیم شهرداری بجنورد بود که توانست با حساب 25 بر 23 یاران نقدی را شکست دهد و بازی را به ست چهارم بکشاند.

تیم شهرداری که برای پیروزی تنها به بردن یک ست دیگر احتیاج داشت در حالی که در دقایقی از بازی از شهرداری بجنورد عقب افتاده بود در نهایت توانست با تکیه بر سرویس های موفق در کنار دفاع تیمی عالی این ست را با نتیجه 25 بر23 به سود خود به پایان برساند تا در مجموع با حساب سه بر یک به برتری دست یابد.

تیم شهرداری اراک در پایان دور رفت این رقابت ها با کسب 12 امتیاز از چهار دیدار خود و ثبت رکورد صد درصد پیروزی به عنوان قهرمان نیم فصل مسابقات معرفی شد.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری در اولین دیدار دور برگشت چهارشنبه نهم دی ماه در سالن شهیدان ثامنی میزبان تیم پاس خراسان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار