بر اساس زمان بندی قانونی تعیین شده از سوی ستاد انتخابات کشور، اعضای هیات معتمدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رزن شامگاه چهارشنبه مشخص شدند.
کد خبر: ۱۴۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 17 December 2015

بر اساس زمان بندی قانونی تعیین شده از سوی ستاد انتخابات کشور، اعضای هیات معتمدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رزن شامگاه چهارشنبه مشخص شدند.

به گزارش ایرنا ؛ فرماندار رزن در این آیین گفت: نظام جمهوری اسلامی از دو کلمه جمهوریت و اسلامیت بوده که جمهوریت آن با اتکا به آرا مردم است همچنین نماد اسلام وجود ولایت فقیه در راس کشور است.

فتحعلی حسینی افزود: ما در حال اجرای برجام و بسته شدن pmd هستیم و تیم مذاکرات هسته ای با رهنمودهای مقام معظم رهبری از پیچ تاریخی عبور کرده که این همان نمونه عینی جمهوریت و اسلامیت است.

وی درباره تنظیم لیست 30 نفره اعضای هیات معتمدان، با اشاره به قانون برگزاری انتخابات بیان کرد: با در نظر گرفتن سلایق و ظرفیت های موجود و تجربه و پیشینه افراد در زمینه انتخابات از بین اقشار مختلف و گروه های معتمد مردمی، اسامی مورد نظر تعیین شده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رزن با ذکر مشی دولت تدبیر و امید و حرکت در مسیر اعتدال تاکید کرد: اعتدال و بی طرفی سیاسی در کنار تجربه، تبحر و تعهد افراد مهمترین ارکان انتخاب اعضای معتمدان هیات اجرایی بوده است.

حسینی ابراز امیدواری کرد: با انتخاب اعضای هیات اجرایی پس از برگزاری انتخابات بین افراد، انتخاباتی پرشور، بدون تنش و با حضور حداکثری مردم را در این شهرستان شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: مسئولان انتخابات با عدالت، انصاف و رعایت بی طرفی نسبت به رعایت امانتداری و حفاظت از آرای مردم با جدیت تلاش می کنند.

در این جلسه اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری پس از رأی گیری انتخاب شدند .

هیات اجرایی شامل هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است که اعضای اصلی آن شامل مرتضی بختیاری، محمد عزیزلو، عباس طریقی، اسماعیل طاهرلو، علی سیف یار، حسن صالحی، ابوالفضل مرادی و مهدی کرمانی بوده همچنین رضا اسکندری، اسماعیل رستم خانی، مرتضی کرمی، محمد مهدی رحمانی یگانه و محمد کریمی نسب اعضای علی البدل را تشکیل می دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار