کد خبر: ۱۴۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 20 December 2015
به گزارش «تابناک یزد»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به کارکردهای شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به عنوان یک دروازه بان محکم در مقابل حرکت های گل به خودی می ایستد و این یکی از کارکردهای اصلی این شورا است.وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ نظامی تمام زور خود را در هشت سال جنگ تحمیلی زد ولی موفق نبود، گفت: دشمن خیال کرد که نیروهای نظامی ما سست شده اند، ولی پس از آن شاهد عملیات مرصادی بود که لرزه به اندامش انداخت. معمولا نفوذ از جنس سیاسی، امنیتی، نظامی در فقدان مراکز امنیتی اتفاق می افتد.

صفارهرندی با طرح این سوال که آیا دشمن در مقابل جریانات پیش آمده در کشورمان احساسی برخورد می کند؟ گفت: خیر، دشمن در حال برنامه ریزی برای باز کردن راه های دیگر نفوذ است. نفوذ فرهنگی گزینه بعدی دشمن است.

برخی معتقدند موضوعات امنیتی پیرامون عراق، سوریه، لبنان به ما مربوط نیست، این نگاه در ظاهر موجه است و این افراد کسانی هستند که شعار «نه غزه نه لبنان» را در سال 88 سر دادند، ولی اتفاقا این افراد دارند «مرگ بر ایران» می گویند چرا که از طریق قطع کردن دست کشورهایی که می توانند در زمان سختی به کمک مان بیآیند موجبات ضربه زدن به کشور را فراهم می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار