رئیس ستاد انتخابات لرستان خبر داد
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: 68کاندیدا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حوزه لرستان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۴۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۰ 21 December 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،سید سعید شاهرخی  در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به تعداد ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز درمجموع استان لرستان 69 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد هفت ثبت‌نام مربوط به مجلس خبرگان رهبری بوده و روند ثبت‌نام تا روز دوم دی‌ماه ادامه دارد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به روند ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درمجموع استان لرستان و حوزه‌های انتخابیه این استان تاکنون 62 نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با ارائه آمار ثبت‌نام‌ها به تفکیک حوزه‌های انتخابی استان تا پایان وقت امروز خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه انتخابی شهرستان بروجرد 12 نفر، الیگودرز شش نفر، خرم‌آباد و دوره چگنی 15 نفر، دورود و ازنا هفت نفر، سلسله و دلفان هشت نفر، کوهدشت و رومشکان 10 داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه بیشترین ثبت نامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان مربوط به حوزه انتخابی خرم‌آباد و دوره چگنی است، گفت: در این حوزه انتخابی تاکنون 15 نفر ثبت‌نام کرده و همچنین کمترین ثبت نامی در این زمینه نیز مربوط به شهرستان پلدختر با چهار داوطلب بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار