اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به اتفاق هیات همراه برای حضور در هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و بازدید از طرح های عمرانی و توسعه ای جزیره کیش و هندورابی فردا سه شنبه به کیش سفر می کند.
کد خبر: ۱۴۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 21 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اکبرترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور ،معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست از جمله هیات همراه معاون اول رئیس جمهور در این سفر هستند.

حضور در افتتاحیه همایش صنایع دریایی و دریا نوردی ، بازدید از طرح های عمرانی منطقه آزاد کیش همچون ترمینال بین المللی فرودگاه ، نیروگاه جنوب کیش ، تصفیه خانه ده هزار متر مکعبی ، بازدید از روند توسعه طرح های فرودگاهی و بندر جزیره هندورابی، نشست با مدیران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با محوریت نقش مناطق آزاد در اقتصاد مقاومتی ، حضور در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و بازدید از بخش های مختلف آن از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه به جزایر کیش و هندورابی است .

هفدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریا نوردی و هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش به میزبانی جزیره کیش از تاریخ یکم تا چهارم دی ماه سال جاری با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.

شناسایی و معرفی فرصت های بزرگ سرمایه گذاری داخلی وبین المللی، ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای صنایع وابسته، تأسیسات و همچنین سامانه های دریایی و بندری در فضای باز و سر پوشیده ازجمله اهداف مهم برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش است .

قرار است در حاشیه این نمایشگاه 12 کارگاه آموزشی و هشت نشست تخصصی برگزار شود .

ارائه 38 مقاله منتخب به صورت پوستر و سخنرانی و همچنین برگزاری نمایشگاه های عکس و نقاشی با هماهنگی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برای دومین بار با محوریت صنایع دریایی و رسم بزرگترین نقاشی دریایی توسط دانش آموزان و دانشجویان از برنامه های جانبی این رویداد مهم دریایی در خلیج همیشه فارس است .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار