سرمربی استقلال فردا در یک مسابقه حساس برای صعود به فینال لیگ‌برتر باید از سد تراکتور عبور کند.
کد خبر: ۱۴۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 21 December 2015
پرویز مظلومی با حضور در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی حذفی، بازی مرگ و زندگیست

جا دارد که سالروز امامت صاحب‌الزمان (عج) را تبریک بگویم. بازی حذفی مرگ و زندگی است همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و به این نقطه می‌رسند. مثل بازی‌های لیگ نیست، برای بچه‌های ما این بازی بازی مرگ و زندگی است. هم می‌توانیم بازی را ادامه دهیم و هم می‌تواند بازی مرگ و زندگی باشد. تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد ولی ما طوری تیم‌مان را می‌چینیم که بتوانیم برنده باشیم. ما عزمان را جزم کردیم که بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. این قرعه سختی است که به ما خورده است و به امید خدا از آن عبور می‌کنیم.

متفاوت از لیگ بازی می کنیم

با تمام احترامی که برای تراکتورسازی قائلم یک تیم باید حذف شود و از این رقابت‌ها کنار برود. شناخت خوبی از تراکتور داریم. از میهمان نوازی آنها متشکرم در هر صورت می‌خواهیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم، مطمئنا آقای قلعه‌نویی تدابیری برای این بازی دارند. برخلاف بازی لیگ می خواهیم روشی را انجام دهیم که مدلش با آن بازی فرق دارد.

تنها یک مصدوم داریم

محروم و مصدوم ما یعقوب کریمی است که نمی‌تواند فردا برای ما بازی کند.

می‌خواهیم یک جام بیاوریم

ممنون که یادآوری کردید، من با تراکتور خاطرات خوبی داشته‌ام. در آن زمان مصدوم زیادی داشتیم اما ما خاطرات خوبی از تبریز داریم. آقای قلعه‌نویی قهرمانی جام‌حذفی شده است و شیوه خوبی برای قهرمانی دارد. آخرین قهرمانی استقلال در جام‌حذفی مربوط به زمانی است که من سرمربی این تیم بوده‌ام، می‌خواهیم حتما امسال یک جام برای هواداران بیاوریم تا آنها شاد شوند.

بازی قبلی تجربه برای ما داشت

بازی با قبلی با تراکتورسازی تجربه خوبی به بازیکنان ما داد. سرما و فشار هواداران در بازی قبلی تجربه کردیم. فکر می‌کنم آن بازی نکته مثبتی بود که برای ما اتفاق افتاد، همچنین برای تراکتور هم می‌تواند بازی قبلی یک نکته مثبت باشد.

نباید در هوای سرد بازی کنیم

در تبریز هوا خیلی خوب است و در بازی قبلی هوا سردتر بود. در تبریز آلودگی هوا وجود ندارد، ما در تمرینات به مشکل خوردیم وحتی به خاطر آلودگی یک روز تمرینات را تعطیل کردیم. ما در بازی با صبا حدود 70 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و فشار زیادی داشتیم. هم جوان ها و هم باتجربه‌ها عملکرد خوبی داشتند. فکر نمی‌کنم برای بازی فردا مشکلی داشته باشیم اما سرمای هوا مشکل‌ساز می شود. نباید در سرمای هوا بازی برگزار شود چراکه ما مثل کشورهای دیگر امکانات خوبی نداریم.

در پنالتی پای شانس وسط می آید

ما برای همه چیز آماده هستیم هیچ تیمی دوست ندارد حفظ شود. بازی به پنالتی بکشد تاثیر شانس زیاد می‌شود. ما هم می‌توانیم در ضربات پنالتی موفق شویم چون رویش کار کرده ایم ولی دنبال این نیستیم که بازی را به وقت اضافه و پنالتی بکشیم. امیدوارم در 90 دقیقه برنده باشیم.

سرپرست من پورحیدری است

خدا را شکر حال آقای پورحیدری خیلی خوب است. از ریه ایشان نمونه برداری انجام شده است که جوابش تا فردا اعلام می شود. ایشان پدر استقلال هستند و زحمات زیادی برای تیم ما کشیده اند. دوست داریم که هر چه سریع تر ایشان بهبود پیدا کنند. سرپرست تیم من پورحیدری است و آقای مجیدی به عنوان مربی و آنالیزور فعالیت می کنند. البته ایشان در زمان آقای پورحیدری هم همراه او می رفتند تا کار یاد بگیرند ولی هیچ کس جای آقای پورحیدری را نمی تواند بگیرد.

در مورد بیانیه صحبت نمی کنیم

من در مورد بیانیه باشگاه صحبت نمی‌کنم یک بار داوری به نفع ما است و و یک بار به ضرر ما. در دو بازی گذشته داوری به ضرر ما بوده است و یک پنالتی برای ما گرفته نشده و بهنام برزای هم بی‌مورد از زمین اخراج شده است اما این مساله طبیعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار