فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف هزار و ۲۰۰ تن برنج فاسد از یک انبار در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 23 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی گفت: در ادامه اجراي طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و اقتصادی مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام ۷۰۰ نفر ساعت کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، یک انبار غله حاوی برنج تاریخ مصرف گذشته در بندرعباس شناسایی شد.
 
وي افزود: با حضور ماموران انتظامي در انباري هزار و ۲۰۰ تن برنج فاسد كشف و مراتب به مقام قضایی منعکس شد و در اجرای دستور مقام قضایی براي کنترل و بررسی بیشتر، نمونه ای از محموله کشف شده به دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد.
 
وی افزود: پس از برسی های دقیق و مشترک صورت گرفته نمونه های برنج تاریخ مصرف گذشته کشف شده از داخل انبار به سازمان غذا و داروی استان ارسال شد که پس از انجام آزمایشات لازم توسط کارشناسان غذا و داروي اعلام آن سازمان مشخص شد نمونه های موجود در انبار با درصد شپشک بالا به دلیل وضعیت نگهداری نامناسب و سم پاشی های زیاد برای از بین بردن شپشک موجود، غیرقابل مصرف انسانی است.
 
فرمانده انتظامی هرمزگان میزان محموله فاسد کشف شده را معادل ۵۲ دستگاه کامیون تریلی با ظرفیت ۲۳ تن بار عنوان کرد و افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند و تحقیقات و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار