تیم فوتبال استقلال اهواز با شکست یک بر صفر در مقابل تیم فوتبال نفت تهران کماکان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور باقی ماند.
کد خبر: ۱۵۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 24 December 2015
دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر امروز (چهارشنبه) بین تیم های نفت و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی تهران و با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار شد.

این دیدار قرار بود روز گذشته برگزار شود که به دلیل آلودگی هوای پایتخت با یک روز تاخیر امروز انجام شد.

شاگردان علیرضا منصوریان که با کسب چند نتیجه خوب در هفته های اخیر از بحران ابتدای فصل فاصله گرفته اند در این دیدار نیز برای رسیدن به گل تلاش زیادی از خود نشان داده و در دقیقه 28 توسط وحید امیری به گل دست یافتندواز حریف اهوازی خود جلو افتادند .

از سوی دیگر استقلال اهواز نگون بخت که کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود، همچون اکثر دیدارهای فصل جاری حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست حملات خطرناکی را برای جبران نتیجه طراحی کند.

نفت تهران با کسب این پیروزی خانگی 22 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 3 به رتبه هشتم جدول رده بندی رسید و جای سپاهان اصفهان را گرفت.

استقلال اهواز با قبول یازدهمین شکست فصل خود 6 امتیازی و در قعرجدول رده بندی باقی ماند تا کار بسیاری دشواری برای رهایی از سقوط داشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار